Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/3/2005 3:30 μμ - 8:00 μμ Export event

Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Περσεφόνη Σέξτου

ThessMart2005
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

 

Σε συνεργασία με την Περιφερειακή Δ/νση Κεντ. Μακεδονίας και τη ΔΔΕ Ανατ., & Δυτ. Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής

doc Διαβάστε περισσότερα

Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση
3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2005

«Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς»
Περσεφόνη Σέξτου, παιδαγωγός-θεατρολόγος (Phd)

Στόχος του βιωματικού εργαστηρίου “Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς” είναι να προσφέρει σχέδια εργασίας στους εκπαιδευτικούς, για να συνδυάσουν τη δραματική έκφραση και τη δημιουργική γραφή με τους μαθητές τους. Το θέμα γύρω από το οποίο περιστρέφεται η δράση είναι οι προσωπικές φιλοδοξίες και οι κοινωνικές προσδοκίες. Oι συμμετέχοντες θα δουλέψουν τη σωματική, λεκτική και συναισθηματική έκφρασή τους, θα αποδώσουν σωματικά και λεκτικά τις απεικονίσεις αρχαίων αμφορέων, θα αυτοσχεδιάσουν σε διαλόγους και μονολόγους και θα γράψουν ημερολόγιο και ποίημα μέσα από ένα συνεχές παιχνίδι βασισμένο στο δίδυμο “θεατρικός αυτοσχεδιασμός-γραπτή αποτύπωση”. Τέλος, θα χαλαρώσουν με ασκήσεις και θα συζητήσουν τις προεκτάσεις του εργαστηρίου στη σχολική πράξη. 

 

Print