Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/2/2007 10:00 πμ - 1:30 μμ Export event

Εφαρμογές του Εκπαιδευτικού Δράματος σε προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων

Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Λία Δαμιανάκη

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

10.00 – 11.30 Γ' κύκλος εργαστηρίων

11.30 – 11.45 Διάλειμμα

11.45 – 13.15 Συνέχεια εργαστηρίων Γ' κύκλου

Εφαρμογές του Εκπαιδευτικού Δράματος σε προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων

Λία Δαμιανάκη, φιλόλογος, δασκάλα  Εκπαιδευτικού Δράματος

Στόχος του εργαστηρίου είναι η προσέγγιση και η επεξεργασία σχολικών προγραμμάτων μέσα από τη φιλοσοφία και μεθοδολογία του Δράματος. Συγκεκριμένα, θα παρουσιαστούν η μεθοδολογία και τρόποι: α) δημιουργίας ομάδας (δυναμική ομάδας συμμετεχόντων μαθητών), β) καθορισμού θέματος και εύρεσης υλικού, γ) διερεύνησης και επεξεργασίας υλικού (εφαρμογή τεχνικών και στρατηγικών του Δράματος), δ) σύνθεσης και παρουσίασης του προγράμματος. Τα παραπάνω θα εφαρμοστούν και σε θέματα που δουλεύουν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στα σχολεία τους, κάνοντας, επίσης, και τις απαραίτητες συνδέσεις, προεκτάσεις σε γενικότερα σχέδια μαθημάτων (project) που απαιτούν διαθεματική προσέγγιση. Το εργαστήριο έχει βιωματικό-ενεργητικό χαρακτήρα σε συνδυασμό με την απαιτούμενη θεωρητική υποστήριξη.

Print