Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 16/1/2007 5:00 μμ - 17/1/2007 8:30 μμ Export event

Εγώ, ο εαυτός μου, οι άλλοι και ο κλοιός των αρπακτικών - Μέρος ΙΙ

Θεσσαλονίκη, 16-17/1/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, David Pammenter

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 

«Εγώ, ο Εαυτός μου, οι Άλλοι και ο Κλοιός των Αρπακτικών- ΜΕΡΟΣ 2»

David Pammenter
Principal Lecturer, cdcArts, Πανεπιστήμιο Winchester, M. Βρετανία

Θεσσαλονίκη 16- 17 Ιανουαρίου 2007
ώρες 17.00-20.30
Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο, Φλέμινκ 1

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει το δεύτερο μέρος του σεμιναρίου «Εγώ, ο Εαυτός μου, οι Άλλοι και ο Κλοιός των Αρπακτικών». Το δεύτερο αυτό σεμινάριο μπορούν να το παρακολουθήσουν όχι μόνο όσοι παρακολούθησαν το πρώτο αλλά και εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, φοιτητές θεατρικών ή παιδαγωγικών σχολών ή εμψυχωτές νεανικών ομάδων με πρακτική εμπειρία.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

«Εγώ, ο Εαυτός μου, οι Άλλοι και ο Κλοιός των Αρπακτικών»

Το εργαστήριο αποτελεί συνέχεια του πρώτου, εισαγωγικού εργαστηρίου που έγινε το Νοέμβριο. Αφού ανακεφαλαιώσουμε συνοπτικά την πορεία και το αποτέλεσμα της δουλειάς μας στο πρώτο εργαστήριο, θα επικεντρωθούμε με περισσότερη λεπτομέρεια στη διαδικασία της δημιουργίας και της δόμησης της δικής μας θεατρικής σύνθεσης. Η σύνθεση αυτή θα αποτελεί πραγματική έκφραση της προσωπικής μας εμπειρίας ζωής και μέσο αληθινού διαλόγου με το κοινό μας. Θα εξετάσουμε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και τη διαδικασία δόμησης της θεατρικής σύνθεσης, έτσι ώστε αυτά που θέλουμε να πούμε και όσα μας προβληματίζουν να γίνουν αντιληπτά από το κοινό μας  και να το προκαλέσουν να εμπλακεί και να συμμετέχει κριτικά. Θα δημιουργήσουμε σχέση συμμετοχής με το κοινό μας, σχέση πολίτη προς πολίτη, με σκοπό να θέσουμε υπό αμφισβήτηση δεδομένα και πραγματικότητες επιβεβλημένα από τις κυρίαρχες πολιτισμικές, κοινωνικές και πολιτικές «ορθοδοξίες».

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ο David Pammenter είναι Principal Lecturer στο Πανεπιστήμιο Winchester, στη Σχολή Κοινότητας και Παραστατικών Τεχνών. Είναι επίσης επισκέπτης Λέκτορας, σκηνοθέτης, σύμβουλος και εξεταστής σε μια σειρά Πανεπιστημίων, Εταιρειών και οργανισμών στη Μ. Βρετανία και το εξωτερικό. Είναι ιδρυτικό μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας Belgrade του Coventry (Belgrade TIE Team Coventry), της πρώτης ομάδας για την Θεατροπαιδαγωγική (Theatre-in-Education), η οποία αποτέλεσε πρότυπο για αυτή την πρακτική σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη του Θεάτρου/Δράματος στην Εκπαίδευση (DIE, Drama in Education). Έχει εργαστεί στην Αφρική και την Ασία και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα κινούνται στο χώρο του Θεάτρου για την Ανάπτυξη (TfD - Theatre for Development). Συνεργάζεται με τους Alex Mavrocordatos και Tim Prentki στο Πανεπιστήμιο Winchester, στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Theatre and Media for Development» που οδηγεί στην απόκτηση του αντίστοιχου Master’s.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Print