Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 2:30 μμ - 6:00 μμ Export event

Ενδυματολογικές εφαρμογές στο πλαίσιο της Αισθητικής και Θεατρικής Αγωγής στο σχολείο

Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χρυσάνθη Μάντακα

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

14.30-16.00 Β' κύκλος εργαστηρίων

16.00–16.15 Διάλειμμα

16.15–17.45 Συνέχεια εργαστηρίων Β' κύκλου

Ενδυματολογικές εφαρμογές στα πλαίσια της αισθητικής και θεατρικής αγωγής στο σχολείο

Χρυσάνθη Μάντακα, σκηνογράφος- ενδυματολόγος, Λέκτορας στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ.  

Το εργαστήριο παρέχει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με βασικές ενδυματολογικές τεχνικές, μέσα από την εκτέλεση ειδικών ασκήσεων. Επιπλέον, προτείνει και διερευνά τις δυνατότητες αξιοποίησης του ενδυματολογικού υλικού όχι μόνο στη σχολική θεατρική πρακτική αλλά παράλληλα σε ένα ευρύτερο φάσμα μαθησιακών δραστηριοτήτων.    

Print