Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/4/2006 9:00 πμ - 11:30 πμ Export event
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 14: «Ο ρυθμός των αντικειμένων»

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 14: «Ο ρυθμός των αντικειμένων»

Ρόδος, 7-9/4/2006, Εργαστήριο 1ου επιστημονικού σεμιναρίου, Νίκος Χασάπης

1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην εκπαίδευση

«Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο»

ΡΟΔΟΣ 7-8-9 Απριλίου 2006

Φωτογραφίες Σεμιναρίου

Περιεχόμενα πρακτικών

Οργάνωση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Γραφείο Δωδεκανήσου

 

Σε συνεργασία με τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ

«ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ»

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 14: «Ο ρυθμός των αντικειμένων»

Νίκος Χασάπης, μουσικός

Στο εργαστήριο γίνεται εισαγωγή σε βασικά ρυθμικά σχήματα, διδάσκονται δηλαδή, ρυθμικά σχήματα που θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια. Γίνονται ομαδικές ασκήσεις σε ρυθμικά και tutti, καθώς επίσης ομαδικές ασκήσεις με κανόνες και μιμήσεις. Στο προπαρασκευαστικό στάδιο, συγκεντρώνονται οι ενδιαφερόμενοι πριν από  20 λεπτά περίπου και ενημερώνονται για τον τρόπο εργασίας (πριν το κυρίως εργαστήριο, ώστε να υπάρξει χρόνος για τη συλλογή ηχογόνων αντικειμένων). Στο κύριο μέρος του εργαστηρίου, αναπτύσσονται και αναλύονται φόρμες βασισμένες σε λατινοαμερικάνικο ή παραδοσιακό ρυθμό. Τέλος, διδάσκονται ρυθμικά μοτίβα ανά ομάδες οργάνων και εκτελείται το μουσικό θέμα.

 

Ο Νίκος Χασάπης γεννήθηκε στο Αγρίνιο Αιτωλοακαρνανίας. Είναι πτυχιούχος ανώτερων θεωρητικών και διπλωματούχος κλασικών κρουστών. Εργάζεται για περισσότερα από είκοσι χρόνια ως  εκτελεστής κρουστών, συνεργαζόμενος με σημαντικούς Έλληνες δημιουργούς και εκτελεστές σε συναυλίες και στη δισκογραφία. Διδάσκει στη μέση εκπαίδευση από το 1991. Από το 1998, διδάσκει στο Μουσικό Σχολείο Ρόδου. Δημιούργησε και διευθύνει το σύνολο κρουστών, το οποίο έχει διακριθεί με πρώτα βραβεία στους Πανελλήνιους Μουσικούς Αγώνες. Επίσης, διδάσκει στο Ωδείο του πολιτιστικού οργανισμού του Δήμου Ροδίων. Έχει εκδώσει μέθοδο διδασκαλίας παραδοσιακών κρουστών από τις εκδώσεις Ντο Ρε Μι για την αξιοποίηση των παραδοσιακών κρουστών με παραδοσιακά και σύγχρονα όργανα.

Print