Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/4/2006 9:00 πμ - 11:30 πμ Export event
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: «Δέντρα – Άνθρωποι, μια μυστική συμφωνία»

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: «Δέντρα – Άνθρωποι, μια μυστική συμφωνία»

Ρόδος, 7-9/4/2006, Εργαστήριο 1ου επιστημονικού σεμιναρίου, Μυρσίνη Λενούδια

1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην εκπαίδευση

«Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο»

ΡΟΔΟΣ 7-8-9 Απριλίου 2006

Φωτογραφίες Σεμιναρίου

Περιεχόμενα πρακτικών

Οργάνωση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Γραφείο Δωδεκανήσου

 

Σε συνεργασία με τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ

«ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ»

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: «Δέντρα – Άνθρωποι, μια μυστική συμφωνία»

Μυρσίνη Λενούδια, εκπαιδευτικός θεάτρου

Κατά την εξελικτική πορεία αυτού του εργαστηρίου και με βάση τεχνικές του Θεάτρου, θα αναζητήσουμε και θα διερευνήσουμε τη σχέση ζωής δέντρου – ανθρώπου. Με ερέθισμα λογοτεχνικά κείμενα, κινηματογραφικά τοπία κ.α. θα οδηγηθούμε σε μια θεατρική σύνθεση πολύτεχνης έκφρασης με την τεχνική της Δημιουργικής Γραφής. Θα γίνει, τέλος, αξιολόγηση του τρόπου εργασίας μέσω της στοχαστικο – κριτικής αξιολόγησης.

 

Η Μυρσίνη Λενούδια γεννήθηκε στη Σαμοθράκη. Σπούδασε Παιδαγωγικά (Ανωτ. Σχ. Νηπ/γών, ΠΤΝ Αριστοτελείου Παν/μίου Θες/νίκης και ΜΔΔΕ μετεκπαίδευση) και φοίτησε στο θεατρικό εργαστήρι του θεάτρου Sayed Darwish Αλεξάνδρειας Αιγύπτου (1984–1986). Ήταν μέλος και εμψυχώτρια της Ομάδας Τέχνης ΠΑΡΟΔΟΣ (1986–1992), υπεύθυνη του εργαστηρίου Θεατρικής Αγωγής μέσω Δημιουργικής Γραφής για παιδιά και εφήβους του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Ροδίων (1995–2004) και συνεργάτης του ΔΗΠΕΘΕ Ρόδου. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός θεάτρου στα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ και είναι εισηγήτρια σε σεμινάρια και συνέδρια. Έχει γράψει βιβλία για παιδιά.

 

Print