Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/4/2006 9:00 πμ - 11:30 πμ Export event
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7: «Βιωματική Μέθοδος Διδασκαλίας»

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7: «Βιωματική Μέθοδος Διδασκαλίας»

Ρόδος, 7-9/4/2006, Εργαστήριο 1ου επιστημονικού σεμιναρίου, Ιωάννης Παπαδόπουλος

1ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην εκπαίδευση

«Θεατρικές διαδρομές στο Περιβάλλον με χώρο δράσης το Σχολείο»

ΡΟΔΟΣ 7-8-9 Απριλίου 2006

Φωτογραφίες Σεμιναρίου

Περιεχόμενα πρακτικών

Οργάνωση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Γραφείο Δωδεκανήσου

 

Σε συνεργασία με τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ

«ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ»

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7:  «Βιωματική Μέθοδος Διδασκαλίας»

Ιωάννης Παπαδόπουλος, Αναπλ. Καθηγητής Παν/μιου Αιγαίου

Οι συμμετέχοντες θα ασκηθούν στην παραγωγή πρωτότυπου παιδαγωγικού υλικού (σεναρίου για Θεατρικό Παιχνίδι), το οποίο θα υποστηρίζει κάθε φορά τη διδασκαλία ενός συγκεκριμένου μαθήματος. Δηλαδή, έχοντας υπ’ όψιν τη διδακτική ύλη (τυχαία επιλογή),  θα αναζητήσουν επιστημονικά και  θα διαμορφώσουν έντεχνα τις προϋποθέσεις (πλοκή), ώστε οι μαθητές μέσα στη σχολική αίθουσα να προσλαμβάνουν τη γνώση βιωματικά, παίζοντας μέσω της μίμησης, χωρίς πειθαναγκασμούς αλλά με «ηδονή», όπως ορίζει ο Αριστοτέλης (Περί Ποιητικής).  

 

Ο Ιωάννης Παπαδόπουλος γεννήθηκε στον Πειραιά και είναι κοινωνιολόγος του θεάτρου και θεατρικός συγγραφέας. Εργάζεται ως Αναπληρωτής Καθηγητής στα τμήματα ΤΕΠΑΕΣ, ΠΤΔΕ του Παν/μίου Αιγαίου. Διδάσκει, επίσης, στο Διατμηματικό Μ.Π.Σ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου το γνωστικό αντικείμενο «Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό», στο Μ.Π.Σ. του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου «Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά καιΕργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας» και στο Μ.Π.Σ. του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών «Θέατρο και Εκπαίδευση». Έχει συμμετάσχει σε πολλά  εκπαιδευτικά και ερευνητικά προγράμματα των Παν/μίων Αιγαίου και Αθηνών. Είναι συγγραφέας των βιβλίων: Ο Α, ο Β και ο Γ (θεατρικό, Πατάκης, 1986), Χωροχρονικός Προσδιορισμός και Θεατρική Λειτουργία (διδακτορική διατριβή, Aθήνα 1991), Πράξη και Λόγος εν Τραγικώ Διαλόγω (Εντός, 1996), Θεατρική Παιδεία και Κοινωνική Αγωγή (Εντός, 1997), Διά Παιδαγωγίας Κοινωνών Αποτραγικοποίησις (Εντός, 1999), Το Όλον, το Τραγικόν και η Αγωγή (Ψηφίδα, 2002), Καθάρσεως Όρια και Όροι (Ψηφίδα, 2005).

 

Print