Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/3/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event
H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα

H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα

Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Κλειώ Φανουράκη

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

Αθήνα 9, 10 & 11 Μαρτίου 2007

 

«Θεατρική τέχνη και εκπαίδευση: διάλογος με κοινές προθέσεις;»

 

 

Κλειώ Φανουράκη, θεατρολόγος, ηθοποιός

"H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα"

Με αφορμή τις συχνές αναφορές των νέων σχολικών εγχειριδίων σε ορισμούς όπως η διαθεματικότητα, η δραματοποίηση, η ομαδοσυνεργατική εργασία και την απόσταση μεταξύ θεωρίας και σχολικής πράξης, στόχος του σεμιναρίου είναι να δώσει μερικά ‘πρακτικά΄ ερεθίσματα στους υποψιασμένους εκείνους που τείνουν και θέλουν να γεφυρώσουν το χάσμα. Πρόκειται για μια σειρά πρακτικών ασκήσεων που αφορούν στην εισαγωγή των διαθεματικών ασκήσεων και της δραματοποίησης στα νέα σχολικά βιβλία. Με συγκεκριμένα παραδείγματα από τα Νεοελληνικά Κείμενα, θα δοκιμάσουμε να βρούμε στην πράξη τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στη σχολική τάξη εργαλεία δανεισμένα από το θέατρο και εν γένει την τέχνη στην εκπαίδευση. Προϋπόθεση να έχουμε έστω αναρωτηθεί τους λόγους. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας (Δ'-ΣΤ' Δημοτικού) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε φοιτητές και καλλιτέχνες σχετικών και μη ειδικοτήτων. Και είναι αφιερωμένο στους μαθητές τους.

 

Η Κλειώ Φανουράκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Eίναι απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές με αντικείμενο το θέατρο και τις σύγχρονες πρακτικές (Master of Arts, Theatre and Contemporary Practice) στο Πανεπιστήμιο του Ηull στην Αγγλία. Είναι υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει φοιτήσει υποκριτική στη Σχολή του Γιώργου Αρμένη  και έχει παρακολουθήσει ποικίλα επιμορφωτικά σεμινάρια επί της θεατρικής πρακτικής. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού και σύγχρονου χορού και στα πλαίσια των σπουδών της  έχει  ασχοληθεί με τη χορογραφία, το σύγχρονο χορό και το video-dance. Στο ενδέκατο Διεθνές Θεατρικό Φεστιβάλ Sibiu  παρουσίασε  το 30λεπτο video-performance  From Yorkshire to Crete. Στο φεστιβάλ March Hares (University of Hull) παρουσίασε δύο  οπτικοακουστικά και live project με αφορμή κείμενα του Μπέκετ και του Σαίξπηρ. Έχει διδάξει στο Θέατρο των Αλλαγών αυτοσχεδιασμό και σκηνοθεσία (“Δημιουργία παράστασης-Performing Athens”). Συμμετείχε ως βοηθός παραγωγής στην τηλεοπτική σειρά Τα Παιδιά της Νιόβης σε σκηνοθεσία Κώστα Κουτσομύτη και στο δραματοποιημένο ντοκυμαντέρ του Λευτέρη Χαρωνίτη Αγώνες Κρητικής Ελευθερίας 1770-1843. Είναι Συντονίστρια του Γραφείου Κρήτης του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Print