Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event

H θεατρική αγωγή στο δημοτικό σχολείο

Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χαρίκλεια Τερζητάνου

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

09.30-11.00 Α' κύκλος εργαστηρίων

11.15–12.45 Συνέχεια εργαστηρίων Α' κύκλου

H θεατρική αγωγή στο δημοτικό σχολείο

Χαρίκλεια ΤερζητάνουΥπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων της Δ/νσης Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Η εισαγωγή των δυο νέων σχολικών εγχειριδίων Θεατρικής Αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο, το βιβλίο του δασκάλου και το βιβλίο του μαθητή για την Ε' και ΣΤ' τάξη, απαιτεί πλέον έναν εκπαιδευτικό εξοικειωμένο με την εξέλιξη της θεατρικής δημιουργίας. Στο εργαστήριο θα προσεγγίσουμε βιωματικά τις περιοχές-κατηγορίες δραστηριοτήτων του βιβλίου, εξερευνώντας τους επικοινωνιακούς κώδικες της Θεατρικής Αγωγής, και θα δούμε πώς μπορεί να αποτελέσει εκπαιδευτικό υλικό για δραστηριότητες σε μικρότερες τάξεις.

 

 

Print