Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/3/2005 3:30 μμ - 6/3/2005 8:00 μμ Export event

Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη

Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

ThessMart2005
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

 

Σε συνεργασία με την Περιφερειακή Δ/νση Κεντ. Μακεδονίας και τη ΔΔΕ Ανατ., & Δυτ. Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής

doc Διαβάστε περισσότερα

Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση
3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας
Θεσσαλονίκη, 5-6 Μαρτίου 2005

ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2005 & ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2005

«Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη»
Γιώργος Μπινιάρης, ηθοποιός - σκηνοθέτης

Στο βιωματικό αυτό εργαστήριο επιχειρείται μια θεατρική ανάγνωση και δραματοποίηση χορικών από την Ελένη του Ευριπίδη με τη μελέτη των εξής σημείων: α) Θεατρική σύνθεση: τι είναι και πώς αξιοποιείται, β) Τεχνικές και αυτοσχεδιασμοί που οδηγούν στην κίνηση και στη διαμόρφωση του χορού στο αρχαίο δράμα. Το εργαστήριο απευθύνεται σε όλους όσου ασχολούνται με το μαθητικό θέατρο και προβληματίζονται για το ρόλο του εκπαιδευτικού δράματος στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.

 

Print