Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/2/2012 1:30 μμ - 4:30 μμ Export event

Η διαχρονικότητα του παραμυθιού

Θεσσαλονίκη, 18/2/2012, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Τάσος Ράτζος

10ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Το θέατρο συναντά τη λογοτεχνία

Εισηγήσεις - Καλλιτεχνικά δρώμενα - Βιωματικά εργαστήρια

Παρασκευή 17/2/2012, 17:00 - 21:00
Σάββατο 18 /2/2012, 9:00 - 17:00

1ο Λύκειο Συκεών, Επταπυργίου 150

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 18-2-2012

13.30 – 16.30  
Β΄ κύκλος εργαστηρίων Α/θμιας

    • Η διαχρονικότητα του παραμυθιού
Τάσος Ράτζος, σκηνοθέτης

Ένα τρίωρο βιωματικό πρακτικό μάθημα που στόχο έχει να εξοικειώσει  τους δασκάλους – καθηγητές, με ασκήσεις - παιχνίδια που προηγούνται της δημιουργικής δουλειάς του ανεβάσματος ενός θεατρικού έργου από τους μαθητές. Επίσης να αναδείξει πώς στηριζόμενοι στο λόγο , στο παιχνίδι και στη δημιουργική φαντασία των μαθητών προκύπτει υλικό παραστάσιμο.
 ΘΕΜΑΤΑ:   α) προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο σχολείο
                 β) ασκήσεις γνωριμίας και εμπιστοσύνης
                 γ) θεατρικά παιχνίδια εξοικείωσης με το σώμα
                 δ) θεατρικά παιχνίδια με κέντρο τη φωνή
                 ε)  ασκήσεις αφήγησης
                στ) ανάλυση παραμυθιού- αναζήτηση του “κρυμμένου” που κάνει το παραμύθι
               παιχνίδι σύγχρονο.
                 ζ) λίγα λόγια για τη δραματοποίηση-πρακτική εφαρμογή
                 η) αξιολόγηση

Γεννήθηκε στο Μαυρέλι Τρικάλων το 1964. Είναι απόφοιτος ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παρακολούθησε μαθήματα σκηνοθεσίας θεάτρου στην Opernschule του Μονάχου και σεμινάρια παντομίμας με τον Milan Sladek στην Κολωνία. Έλαβε μέρος στο διεθνές εκπαιδευτικό φεστιβάλ νέων “Arlekin 87” στο Bayreyth. Συμμετείχε σε έναν εκπαιδευτικό κύκλο Ευρυθμίας με την Evelyn Broz στο Essen. Πήρε μέρος δύο χρονιές στη συνάντηση «Theatertrefen» του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου, για το θέατρο για παιδιά και νέους. 
Το 1988 ίδρυσε στα Τρίκαλα το θέατρο «Άνθος της Ήβης». Έχει σκηνοθετήσει στο Εθνικό Θέατρο, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, στα σημαντικότερα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ της Ελλάδας, ενώ συνεργάζεται τακτικά από το 2003 και με το Κ.Θ.Β.Ε. Έχει εξειδικευτεί στο θέατρο για παιδιά και νέους, ενώ έχει επανειλημμένα διδάξει σε σεμινάρια θεάτρου για εκπαιδευτικούς. 
Υπήρξε εμψυχωτής και υπεύθυνος της θεατρικής ομάδας του Πανεπιστημίου Αθηνών,    διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, στο Θέατρο των Αλλαγών, στον Ίασμο και στη Δραματική Σχολή του ΚΘΒΕ, της οποίας διετέλεσε και διευθυντής σπουδών (2005-2009).
Από το 2010 έως και σήμερα ανήκει στο βασικό τμήμα δασκάλων υποκριτικής της Δραματικής Σχολής «Ανδρέας Βουτσινάς», ενώ έχει αναλάβει το Δημοτικό Θέατρο Συκεών ως δάσκαλος, εμψυχωτής και σκηνοθέτης. Έχει πραγματοποιήσει το σχεδιασμό φωτισμών για θεατρικές παραστάσεις, παραστάσεις χορού και συναυλίες, ενώ παραστάσεις των έργων του έχουν παιχτεί σε φεστιβάλ στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό ( Βερολίνο, Σκόπια, Κύπρο, Αλβανία ).


 

Print