Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 2/3/2007 4:00 μμ - 4/3/2007 1:30 μμ Export event
"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"

"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"

Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου

2007_3_2 Kyrkyra

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τεκμηρίωσης Πολιτιστικής και Ιστορικής Κληρονομιάς του Ιόνιου Πανεπιστημίου

διοργανώνουν Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα

 

"Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας"

2, 3 & 4 Μαρτίου 2007

"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"

Σμαρώ Γρηγοριάδου, συνθέτης, μουσικοπαιδαγωγός

Σκοπός του θεατροπαιδαγωγικού αυτού σεμιναρίου είναι η βιωματική επαφή, ευαισθητοποίηση και εξοικείωση των συμμετεχόντων δασκάλων, καθηγητών και καλλιτεχνών με τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας, της τέχνης και του πολιτισμού με αφορμή επιλεγμένα ποιητικά κείμενα που συμπεριλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Παράλληλος στόχος είναι η εισαγωγή των συμμετεχόντων σε στοιχειώδεις θεατρικές τεχνικές παιδαγωγικού θεάτρου καθώς και σε αρχές ομαδικότητας, συνεργασίας, συμμετοχικότητας, δημιουργικής εμπλοκής, εμπιστοσύνης, κοινωνικής ανεκτικότητας και συνειδητοποίησης της ετερότητας και του σεβασμού στη γνώμη του άλλου. Με βιωματικό τρόπο και ευχάριστες μουσικές, κινητικές και θεατρικές ασκήσεις προσωπικής έκφρασης που στηρίζονται σε μεθοδολογία διεθνούς επιστημονικής έρευνας αλλά και πολύχρονης ελληνικής εμπειρίας στο ελληνικό σχολείο, θα διερευνηθούν οι θεατρικές προεκτάσεις του ποιητικού λόγου στα πλαίσια του σχολείου και η απήχησή τους στον έφηβο του σήμερα. Το εργαστήριο θα ολοκληρωθεί με τη σκηνική ανάγνωση και δραματοποίηση επιλεγμένου ποιητικού κειμένου ή δημοτικού τραγουδιού από τους συμμετέχοντες με τη μέθοδο της θεατρικής σύνθεσης.

 

Η Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου είναι σολίστ κλασσικής κιθάρας, συνθέτης και παιδαγωγός της μουσικής. Σπούδασε μουσική και αρχιτεκτονική στην Αθήνα και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της μουσικές σπουδές στο Βασιλικό Κολέγιο του Λονδίνου με υποτροφία του Κολεγίου. Ως σολίστ κιθάρας έχει εμφανιστεί σε συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ελληνικές και ξένες ορχήστρες ή σύνολα μουσικής δωματίου καθώς και σε πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς ερμηνείας και σύνθεσης (Αθήνα, Μπιλμπάο, Ρώμη, Μπολόνια, Τροία κλπ), αποσπώντας βραβεία και τιμητικές διακρίσεις. Σαν συνθέτης έχει εργασθεί στον χώρο της λεγόμενης "λόγιας" μουσικής και του θεάτρου και έργα της έχουν παρουσιαστεί σε μουσικά και θεατρικά φεστιβάλ στην Ελλάδα, Τουρκία, Αγγλία και Ισπανία. Πραγματοποιεί σεμινάρια και βιωματικά εργαστήρια σχετικά με την έννοια της μουσικής εμπειρίας στο θέατρο και την εκπαίδευση, εστιάζοντας την έρευνά της σε "ερμητικά" γνωστικά πεδία, όπως η αρχαία μετρική, η μουσικότητα του ελληνικού λόγου και η ουσία της μουσικής ερμηνείας, τομείς πάνω στους οποίους έχει εξάλλου δημοσιεύσει σχετικά άρθρα. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της καλλιτεχνικής Εταιρείας "Μυθολογία".

 

Print