Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 2:30 μμ - 6:00 μμ Export event

Η σκηνοθεσία στο αρχαίο δράμα και την κωμωδία

Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Αριάν Κότση

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

14.30-16.00 Β' κύκλος εργαστηρίων

16.00–16.15 Διάλειμμα

16.15–17.45 Συνέχεια εργαστηρίων Β' κύκλου

Η σκηνοθεσία στο αρχαίο δράμα και την κωμωδία

Αριάν Κότση, σκηνοθέτης, Υπεύθυνη για τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Το εργαστήρι αυτό επικεντρώνεται στις ιδιαίτερες δυσκολίες σε σχέση με τη σκηνοθεσία του αρχαίου ελληνικού θεάτρου και τις πρακτικές λύσεις που πηγάζουν μέσα από τη βαθύτερη κατανόηση του ρόλου του θεάτρου ως εργαλείο εκπαιδευτικό και ως κοινωνικό φόρουμ ιδεών και πολιτικής συνοχής των θεατών. Ιδιαίτερα θα σταθεί στη χρήση του σώματος και της φωνής, στη χρήση της μάσκας και του κουστουμιού, στην κίνηση και τοποθέτηση στο χώρο και στη λειτουργία του χορού.

Print