Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/2/2012 1:30 μμ - 4:30 μμ Export event

Η τέχνη της διασκευής. Από το κείμενο στη σκηνή

Θεσσαλονίκη, 18/2/2012, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αθηνά Δράγκου

10ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Το θέατρο συναντά τη λογοτεχνία

Εισηγήσεις - Καλλιτεχνικά δρώμενα - Βιωματικά εργαστήρια

Παρασκευή 17/2/2012, 17:00 - 21:00
Σάββατο 18 /2/2012, 9:00 - 17:00

1ο Λύκειο Συκεών, Επταπυργίου 150

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 18-2-2012

13.30 – 16.30  
Β΄ κύκλος εργαστηρίων Β/θμιας

    • Η τέχνη της διασκευής. Από το κείμενο στη σκηνή
Αθηνά Δράγκου, σκηνοθέτης

Στο τρίωρο σεμινάριο θα ασχοληθούμε με την τέχνη της διασκευής λογοτεχνικών κειμένων σε θεατρικά έργα και παραστάσεις. Συγκεκριμένα μέσα από ασκήσεις και παραδείγματα θα αναφερθούμε στα βασικά βήματα που απαιτούνται για μία πετυχημένη προσαρμογή ενός λογοτεχνικού κειμένου στη σκηνή καθώς και στα προβλήματα και ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή τη διαδικασία.

Πτυχιούχος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης. Σπούδασε  κλασσικό και μοντέρνο χορό στην Ανωτέρα Επαγγελματική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης του Δήμου Θεσσαλονίκης. Σπούδασε υποκριτική και θεατρική έκφραση στο Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης. Μεταπτυχιακά σπούδασε  Σκηνοθεσία Θεάτρου, ΜA THEATRE DIRECTING, στο Middlesex University του Λονδίνου. Επί του παρόντος διεξάγει διδακτορική μελέτη με αντικείμενο το Παραδοσιακό Θέατρο του Μπαλί και οι τεχνικές υποκριτικής στη Δύση, στο Royal Holloway University του Λονδίνου.
Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού της πάνω στη Σκηνοθεσία Θεάτρου  παρακολούθησε εντατικά μαθήματα Ταϊλανδέζικου Παραδοσιακού Θεάτρου στην Ταυλάνδη, εντατικά μαθήματα ρωσικού θεάτρου στη Ρωσική Ακαδημία Τεχνών Gitis στη Μόσχα, όπου εξειδικεύτηκε στην τεχνική ‘Biomecanics’ του Μέγιερχολντ, καθώς και σε ποικίλες σκηνοθετικές προσεγγίσεις των κειμένων του Τσέχωφ. 
Έχει παρακολουθήσει εντατικά σεμινάρια  χορού καθώς επίσης και πλήθος θεατρικών σεμιναρίων με τους Richard Schechner, Anatoli Vassiliev, Kevin Dowsett, Juriz Alschitz,  Sankar Lal Sivasankaran Nair,  Kalamandalama Karunakarana κλπ.
Έχει σκηνοθετήσει την παράσταση « Μετά το τέλος» του Denis Kelly στη Μονή Λαζαριστών (2010)στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, την site-specific promenade performance «Project ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ: Θεσσαλονίκη», υπό την αιγίδα του 50ου Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (2009), την διαπολιτισμική site-specific παράσταση «Ο Μύθος της Περσεφόνης» στο θέατρο Patravadi στην Μπανγκόκ στα πλαίσια του 5ου Θεατρικού Πειραματικού Φεστιβάλ της Μπανγκόκ (2004), το έργο «Ε όπως Έρωτας» της Κ. Μαυρίδου  στο Θεατράκι του Μύλου στη Θεσσαλονίκη (1999). Έχει συνεργαστεί ως βοηθός σκηνοθέτη με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.


 

Print