Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 27/11/2020 Export event
Κάλεσμα: Διεθνής Ημέρα Δράσης Μονόλογοι σε καραντίνα

Κάλεσμα: Διεθνής Ημέρα Δράσης Μονόλογοι σε καραντίνα

Διαδικτυακά, 27/11/2020

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 27 Νοεμβρίου 2020
Διεθνής Ημέρα Δράσης Μονόλογοι σε καραντίνα

Έφηβοι πρόσφυγες γράφουν στον καιρό της πανδημίας 

Αναλαμπές της καραντίνας

Τα χρήματα δεν είναι και τόσο σημαντικά.
Δεν μου ανήκει η Γη και είμαι απλώς φιλοξενούμενή της.
Συνειδητοποιώ την αξία του σχολείου.
Τελικά μου αρέσει να περνώ χρόνο με την οικογένειά μου.
Δεν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά μεταξύ φτωχών
και πλούσιων ανθρώπων τον καιρό της πανδημίας.
Μου αρέσουν τα ποιήματά μου.

Ίκραμ, 15 ετών

Είκοσι τέσσερις έφηβοι πρόσφυγες που ζουν στην Ελλάδα παρουσιάζουν κείμενα και ζωγραφιές τους, με αφορμή την περίοδο της προσωρινής καραντίνας λόγω του κορωνοϊού, μέσα από τη δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα». 

Η δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα» ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2020, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;», που πραγματοποιούν το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Υ.Α.). 
Νεαροί πρόσφυγες, αγόρια και κορίτσια 13 έως 19 ετών, που ζουν σε διάφορες δομές και περιοχές της χώρας, είτε με τις οικογένειές τους είτε ασυνόδευτα, συμμετείχαν στη δράση μέσα από έναν κύκλο διαδικτυακών εργαστηρίων γραφής. Τα εργαστήρια εμψύχωσαν τρεις συγγραφείς με την υποστήριξη μιας ομάδας από διερμηνείς, εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς των φορέων που στήριξαν τη δράση. 

Η έκδοση «Μονόλογοι σε καραντίνα», διαθέσιμη δωρεάν στα ελληνικά και αγγλικά, περιλαμβάνει τη φωνή των εφήβων, όπως προέκυψε από τα παραπάνω εργαστήρια, την περίοδο που «έμειναν σπίτι», όπως όλος ο πληθυσμός της χώρας. 

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για το Θέατρο στην Εκπαίδευση το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA) 
καλούν στις 27 Νοεμβρίου  

σε μια Διεθνή Ημέρα Δράσης με τίτλο «Μονόλογοι σε καραντίνα». 

Για να ακουστεί η φωνή τους!

Το κάλεσμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, σχολεία, καλλιτεχνικές ομάδες και συλλόγους στην Ελλάδα και σε όλον τον κόσμο, που επιθυμούν να αξιοποιήσουν το υλικό της έκδοσης ως πηγή έμπνευσης και περαιτέρω δημιουργίας μέσα από καλλιτεχνικά δρώμενα, αναγνώσεις κειμένων, θεματικά εργαστήρια, παρουσιάσεις κ.ά. 

Φορείς στη δράση «Μονόλογοι σε Καραντίνα»: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, με τη συνεργασία των ΑΡΣΙΣ, PRAKSIS, Ηλιακτίδα ΑΜΚΕ, Κοινωνικό ΕΚΑΒ, Αναπτυξιακή «Πάρνωνα» ΑΕ Ο.Τ.Α. Τρίπολη, Αναπτυξιακή Καρδίτσας ΑΝΚΑ Ο.Τ.Α Καρδίτσα, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης.

Πρόγραμμα και Δράση πιστοποιημένα από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA)


 

Print