Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/2/2012 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event

Κάτι μαζεύεται μέσα μου που δεν ξέρω...

Θεσσαλονίκη, 18/2/2012, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή

10ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Το θέατρο συναντά τη λογοτεχνία

Εισηγήσεις - Καλλιτεχνικά δρώμενα - Βιωματικά εργαστήρια

Παρασκευή 17/2/2012, 17:00 - 21:00
Σάββατο 18 /2/2012, 9:00 - 17:00

1ο Λύκειο Συκεών, Επταπυργίου 150

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 18-2-2012

9.30 – 12.30  
Α΄ κύκλος εργαστηρίων Β/θμιας

    • Κάτι μαζεύεται μέσα μου που δεν ξέρω...
       Ανιχνεύω τους καθρέφτες της λογοτεχνίας με τη θεατρική τέχνη
Άβρα Αυδή, φιλόλογος, δασκάλα Δράματος/Θεάτρου

Το εργαστήριο προτείνει τη θεατρική τέχνη ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τη βιωματική προσέγγιση της λογοτεχνίας, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών στο πλαίσιο που θέτει το καινούριο πρόγραμμα σπουδών για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας.  Συγκεκριμένα προσφέρει ένα ενδεικτικό παράδειγμα για τη μέθοδο και τις θεατρικές τεχνικές που μπορεί να αξιοποιήσει ο εκπαιδευτικός, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να εισχωρήσουν μέσα στο φανταστικό κόσμο της λογοτεχνίας, να παίξουν, να χαρούν και να δημιουργήσουν. Εστιάζοντας σε απόσπασμα από το μυθιστόρημα της Μαργαρίτας Λυμπεράκη “Τα ψάθινα καπέλα”  (Κ.Ν.Λ. Γ΄Λυκείου σ.227230), το οποίο παρακολουθεί τις αγωνίες και τις χαρές της εφηβείας, το εργαστήριο καλεί τους νέους να ανιχνεύσουν την ταυτότητά τους στους καθρέφτες της λογοτεχνίας.      

Είναι φιλόλογος και δασκάλα Δράματος/θεάτρου, με μεταπτυχιακό δίπλωμα στο αρχαίο θέατρο. Ασχολήθηκε συστηματικά με το Εκπαιδευτικό Δράμα (DramainEducation) και με το σχολικό θέατρο, τόσο από την πλευρά της θεωρίας όσο και από την πλευρά της εφαρμογής, αξιοποιώντας τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισε από μεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Ασχολήθηκε, επίσης, συστηματικά με τη γλωσσική διδασκαλία και συμμετείχε στη συγγραφική ομάδα των εγχειριδίων «Έκφραση-Έκθεση για το Λύκειο». Έχει διδάξει σε επιμορφωτικά σεμινάρια για τη γλωσσική διδασκαλία και το Εκπαιδευτικό Δράμα και από το 2001 κ.ε. διδάσκει τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και το «Θέατρο στο σχολείο» στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά Φιλόλογος, Λόγος και Πράξη, Επίλογος και σε πρακτικά συνεδρίων.  Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου το βιβλίο Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής (ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ 2007).  


 

Print