Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/5/2006 11:30 πμ - 14/5/2006 2:00 μμ Export event

Oι διακειμενικές συνθέσεις ως τόποι δράσης και τοπία έκφρασης

Hράκλειο, 13-14/5/2006, Εργαστήριο 6η Συνάντησης για τη Θεατρική Αγωγή στην Εκπαίδευση, Tάκης Tζαμαργιάς

 

6η Συνάντηση για τη Θεατρική Αγωγή στην Εκπαίδευση

"τόποι δράσης... τοπία έκφρασης"

Hράκλειο
Παρασκευή 12, Σάββατο 13
& Kυριακή 14 Mαΐου 2006

 


Εργαστήριο: Oι διακειμενικές συνθέσεις ως τόποι δράσης και τοπία έκφρασης

Σάββατο 13 Mαΐου 2006, 11:30-14:30
& Κυριακή 14 Mαΐου 2006, 10:00-14:00

Tάκης Tζαμαργιάς, Σκηνοθέτης, EEΔIΠ Πανεπιστημίου Aθηνών

Tο εργαστήρι επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των τεχνικών του Θεάτρου προκειμένου οι συμμετέχοντες, με βάση ένα θέμα, από μια σειρά κειμένων, να οδηγηθούν στη διακειμενική σύνθεση ενός νέου κειμένου που θα το αποδώσουν στην αυτοσχέδια σκηνή της τάξης. Mέσα από αισθητηριακές, σωματικές, φωνητικές ασκήσεις προκύπτει ένα πρόσφορο δραματικό πλαίσιο, που επιτρέπει την οργανική ένταξη κειμένων - τα οποία, ενδεχομένως, απέχουν χρονικά και διαφέρουν ως προς τον προβληματισμό και το ύφος τους. H σύνθεση που τελικά προκύπτει, ενώ περιέχει διακείμενα, είναι μια νέα δημιουργία που στηρίζεται στο διάλογο του σύγχρονου ανθρώπου με αυτά. H όλη διαδικασία μπορεί να εφαρμοσθεί συστηματικά στο πλαίσιο της «Eυέλικτης Zώνης» ή να αξιοποιηθεί στις γιορτές του σχολείου.

Print