Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/2/2012 1:30 μμ - 4:30 μμ Export event

Ομάδα: κινητήριος μοχλός της δραματοποίησης

Θεσσαλονίκη, 18/2/2012, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αφρούλη Μπέρσου

10ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Το θέατρο συναντά τη λογοτεχνία

Εισηγήσεις - Καλλιτεχνικά δρώμενα - Βιωματικά εργαστήρια

Παρασκευή 17/2/2012, 17:00 - 21:00
Σάββατο 18 /2/2012, 9:00 - 17:00

1ο Λύκειο Συκεών, Επταπυργίου 150

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 18-2-2012

13.30 – 16.30  
Β΄ κύκλος εργαστηρίων Β/θμιας

    • Ομάδα: κινητήριος μοχλός της δραματοποίησης
Αφρούλη Μπέρσου, νηπιαγωγός, ηθοποιός, συγγραφέας

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να αναδείξει τη δυναμική της ομάδας ως κινητήριο μοχλό της οποιασδήποτε δραματοποίησης κειμένου ή της δραματοποίησης οποιουδήποτε κειμένου.
Με αφορμή λοιπόν ένα συγκεκριμένο λογοτεχνικό έργο επεξεργαζόμαστε τους χαρακτήρες του, σε ομαδική και όχι σε ατομική βάση  έτσι ώστε ο κάθε χαρακτήρας-ήρωας να αποκτήσει την πολυπλοκότητα και την πολυπλευρικότητα, που μόνο ή ομάδα μπορεί να εκφράσει.
Αυτή η βιωματική-ομαδική διεργασία είναι που θα μας οδηγήσει ομαλά στη δραματοποίηση του κειμένου.

Γεννήθηκε, μεγάλωσε και ζει στη Θεσσαλονίκη. Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ.(τμήμα Ψυχολογίας-Παιδαγωγικών) και της Σχολής Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης, εργάζεται ως νηπιαγωγός στη δημόσια εκπαίδευση. Ηθοποιός στην ομάδα «Νέμεση» και υπεύθυνη του παιδικού θεατρικού εργαστηρίου του Δήμου Πανοράματος.
Έχει εκδώσει τα βιβλία:«Το μυστικό», «Θα τα πούμε;», «Το κορίτσι κι ο ζωγράφος», «Ο πειρατής της Καλαμάτας», «Τα δυο αδέρφια και οι τέσσερις εποχές» στη σειρά «Εκφραζόμαστε μέσα από την τέχνη», 2010, εκδόσεις Βάρφης, «Δέκα παροιμίες σαν παραμύθια», 2007, εκδόσεις Κέδρος, «Η χώρα των παγωτών»,κείμενα Α. Μπέρσου, μουσική Ε. Ράτσου, 2003,  εκδόσεις  Πανεπιστημίου Μακεδονίας, «Η κόρη του μυλωνά»,1996, εκδόσεις Μαστορίδης, «Καφές ή κακάο»,1985,1994,εκδόσεις Μαστορίδης.


 

Print