Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event

«Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή», θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με αφορμή χορικά από την Αντιγόνη του Σοφοκλή

Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

09.30-11.00 Α' κύκλος εργαστηρίων

11.15–12.45 Συνέχεια εργαστηρίων Α' κύκλου

«Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή», θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με αφορμή χορικά από την Αντιγόνη του Σοφοκλή

Σμαρώ Γρηγοριάδουμουσικός

Σκοπός του θεατροπαιδαγωγικού αυτού σεμιναρίου είναι η βιωματική επαφή, ευαισθητοποίηση και εξοικείωση των μαθητών, καθηγητών και καλλιτεχνών με τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας, της τέχνης και του πολιτισμού με αφορμή επιλεγμένα χορικά και διαλογικά μέρη από την Αντιγόνη του Σοφοκλή. Παράλληλος στόχος είναι η εισαγωγή των συμμετεχόντων σε στοιχειώδεις θεατρικές τεχνικές παιδαγωγικού θεάτρου καθώς και σε αρχές ομαδικότητας, συνεργασίας, συμμετοχικότητας, δημιουργικής εμπλοκής, εμπιστοσύνης, κοινωνικής ανεκτικότητας και συνειδητοποίησης της ετερότητας και του σεβασμού στη γνώμη του άλλου. Με βιωματικό τρόπο και ευχάριστες μουσικές, κινητικές και θεατρικές ασκήσεις προσωπικής έκφρασης, που στηρίζονται σε μεθοδολογία διεθνούς επιστημονικής έρευνας αλλά και πολύχρονης ελληνικής εμπειρίας στο ελληνικό σχολείο, θα διερευνηθούν: οι γέφυρες επικοινωνίας μεταξύ του αρχαίου ελληνικού λόγου και της σύγχρονης εκφοράς και ακρόασής του στα νέα ελληνικά ως προς τη μουσικότητα, το μέτρο και το ρυθμό του τραγικού λόγου, η σπουδαιότητα της αρχαίας μετρικής τέχνης, καθώς και τα θέματα που θέτει το αρχαίο δράμα και οι αναφορές τους στο σύγχρονο κόσμο. Παράλληλα θα εξεταστεί η απήχηση του δράματος στο δημοτικό τραγούδι και θα δοκιμαστεί η δραματοποίηση και σκηνική ανάγνωση χορικού και διαλογικού μέρους από την «Αντιγόνη». Το εργαστήριο θα ολοκληρωθεί με μία θεατρική σύνθεση των ίδιων των συμμετεχόντων πάνω στο θέμα.

 

Print