Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/2/2012 1:30 μμ - 4:30 μμ Export event

Παιχνίδια ρόλων στο νησί της Ελπίδας

Θεσσαλονίκη, 18/2/2012, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μελίνα Χατζηγεωργίου

10ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Το θέατρο συναντά τη λογοτεχνία

Εισηγήσεις - Καλλιτεχνικά δρώμενα - Βιωματικά εργαστήρια

Παρασκευή 17/2/2012, 17:00 - 21:00
Σάββατο 18 /2/2012, 9:00 - 17:00

1ο Λύκειο Συκεών, Επταπυργίου 150

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 18-2-2012

13.30 – 16.30  
Β΄ κύκλος εργαστηρίων Α/θμιας

    • Παιχνίδια ρόλων στο νησί της Ελπίδας
Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα θεάτρου/δράματος, εκπαιδευτικός

Στο εργαστήριο αξιοποιούνται τεχνικές της θεατρικής τέχνης για τη βιωματική  προσέγγιση του κειμένου Το παιχνίδι της μεταμφίεσης (Ανθολόγιο Λ.Κ. Ε’ και Στ’ Δημοτικού, σ.150-152), που είναι απόσπασμα του μυθιστορήματος του Μ. Τουρνιέ Ο Παρασκευάς ή η πρωτόγονη ζωή, (εκδοχή του έργου του Ντ. ντε Φόου Ροβινσών Κρούσος). 
Το εργαστήριο, λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους του καινούργιου προγράμματος σπουδών για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας, δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να  ταξιδέψουν στο νησί που έζησαν ο Ροβινσώνας και ο Παρασκευάς, το νησί της Ελπίδας. Μέσα από θεατρικές τεχνικές θα βιώσουν την ιστορία από διαφορετικές οπτικές γωνίες, υποδυόμενοι διαφορετικούς ρόλους, θα διερευνήσουν θέματα και αξίες που θίγει ο συγγραφέας, θα συν-δημιουργήσουν. 

Είναι δασκάλα θεάτρου με προπτυχιακές σπουδές στην εκπαίδευση και μεταπτυχιακές σπουδές στο Εκπαιδευτικό Δράμα. Διδάσκει τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Θέατρο στο σχολείο» με την Ά. Αυδή στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. (2001-2011) και το μάθημα «Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση» στη Δραματική Σχολή «Α. Βουτσινάς». Από το 1993 έχει εργαστεί ως δασκάλα Δράματος/θεάτρου σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία των Αθηνών, στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων, στο Παιδικό Στέκι του Εθνικού Θεάτρου και σε μουσεία της Θεσσαλονίκης. Έχει διδάξει σε επιμορφωτικά σεμινάρια για το Δράμα που οργανώθηκαν από το Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης, το Πανελλήνιο Δίκτυο Εκπαιδευτικών για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και άλλους φορείς. Συνέγραψε με την Ά. Αυδή το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007), το οποίο διδάσκεται στο Τμήμα Θεάτρου.


 

Print