Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 2:30 μμ - 6:00 μμ Export event

Σώμα και κίνηση στην υπηρεσία του εκπαιδευτικού

Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ευάγγελος Μανιτάκης

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

14.30-16.00 Β' κύκλος εργαστηρίων

16.00–16.15 Διάλειμμα

16.15–17.45 Συνέχεια εργαστηρίων Β' κύκλου

Σώμα και κίνηση στην υπηρεσία του εκπαιδευτικού.

Ευάγγελος Μανιτάκης, ηθοποιός, θεατρολόγος

Ο σκοπός του εργαστηρίου είναι η απόκτηση δεξιοτήτων και συμπεριφορών που οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί δε συναντούν στη συνηθισμένη ζωή της τάξης. Με σημείο εκκίνησης, αλλά και εργαλείο, την κίνηση και το σώμα οι συμμετέχοντες θα πάρουν μια γεύση από τους τρόπους (δρόμους) που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας εκπαιδευτικός, για να εμφυσήσει στους μαθητές του αυτοπειθαρχία, ομαδικό πνεύμα, αυτοδιαχείριση, έκφραση και αυτοέκφραση, σεβασμό στους κανόνες που θεσπίζει η τάξη–ομάδα, και τέλος, παιγνιώδη διάθεση μεν, αυτοπειθαρχία δε. Η διαδικασία δουλειάς είναι τέτοια, που επιτρέπει στον εκπαιδευτικό και της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να γνωρίσει εργαλεία τα οποία μπορεί είτε να τα χρησιμοποιήσει στην τάξη είτε να τoν βοηθήσουν να αναπτύξει τις επικοινωνιακές του δεξιότητες. Ο τρόπος δουλειάς του εργαστηρίου θα είναι μέσα από τις τεχνικές του θεατρικού παιχνιδιού και του αυτοσχεδιασμού. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στο θέατρο ή το χορό, αν και οποιαδήποτε σωματική δεξιότητα είναι ευπρόσδεκτη. Η καλή διάθεση, το χαμόγελο και η επικοινωνία είναι υποχρεωτικά στο εργαστήρι αυτό και τα άνετα ρούχα θα κάνουν τη ζωή όλων πιο εύκολη.

Print