Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 12/5/2006 6:00 μμ - 14/5/2006 2:00 μμ Export event

Σπουδή στο αρχαίο δράμα: Aντιγόνη

Hράκλειο, 12-14/5/2006, Εργαστήριο 6η Συνάντησης για τη Θεατρική Αγωγή στην Εκπαίδευση, Γιώργος Mπινιάρης

 

6η Συνάντηση για τη Θεατρική Αγωγή στην Εκπαίδευση

"τόποι δράσης... τοπία έκφρασης"

Hράκλειο
Παρασκευή 12, Σάββατο 13
& Kυριακή 14 Mαΐου 2006

 


Εργαστήριο: Σπουδή στο αρχαίο δράμα: Aντιγόνη

Παρασκευή 12 Mαΐου 2006, 18:00-21:00
Σάββατο 13 Mαΐου 2006, 11:30-14:30
& Κυριακή 14 Mαΐου 2006, 10:00-14:00

Γιώργος Mπινιάρης, Σκηνοθέτης

Με αφετηρία τη σπουδή στα Χορικά από την Αντιγόνη του Σοφοκλή, θα προσεγγίσουμε τις γέφυρες επικοινωνίας του αρχαίου ελληνικού λόγου και της εκφοράς του στα νέα ελληνικά ως προς τη μουσικότητα, το μέτρο και το ρυθμό. Θα διερευνήσουμε τους θεατρικούς δρόμους με τους οποίους τα στοιχεία του τραγικού λόγου συμβάλλουν στο σμίλεμα του περιεχομένου σε θεατρική κίνηση και θεατρική δράση. Υλικό για τα εκφραστικά μας μέσα θα αντλήσουμε από τα δημοτικά τραγούδια και τη σύγχρονη ποίηση. Η μέθοδος αυτή αξιοποιεί τις δυνατότητες όλων μας, κυρίως αυτές που βασίζονται στην αναπνοή, τη φωνή και την κίνηση, περνά μέσα από τον αυτοσχεδιασμό και καταλήγει σε θεατρική σύνθεση με αυτονόητη εκπαιδευτική αξία τόσο στο μάθημα μέσα στη σχολική τάξη όσο και στην προετοιμασία της μαθητικής παράστασης.

Print