Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/2/2012 1:30 μμ - 4:30 μμ Export event

Το "Άλλο" στην παιδική λογοτεχνία: μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση

Θεσσαλονίκη, 18/2/2012, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μάρθα Κατσαρίδου, Κoldobika Vío

10ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Το θέατρο συναντά τη λογοτεχνία

Εισηγήσεις - Καλλιτεχνικά δρώμενα - Βιωματικά εργαστήρια

Παρασκευή 17/2/2012, 17:00 - 21:00
Σάββατο 18 /2/2012, 9:00 - 17:00

1ο Λύκειο Συκεών, Επταπυργίου 150

ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ 18-2-2012

13.30 – 16.30  
Β΄ κύκλος εργαστηρίων Α/θμιας

    • Το "Άλλο" στην παιδική λογοτεχνία: μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση
Μάρθα Κατσαρίδου, δασκάλα, δρ. ΑΠΘ
Κoldobika Vío, σκηνοθέτης, παιδαγωγός θεάτρου

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο θα προτείνουμε τρόπους για την προώθηση της φιλαναγνωσίας και τη δημιουργία κινήτρων για ανάγνωση στους μικρούς αναγνώστες του δημοτικού σχολείου. Με κύριο εργαλείο το θέατρο και έχοντας ως υλικό ένα βιβλίο παιδικής λογοτεχνίας, θα προτείνουμε θεατρικούς τρόπους και δραματικές τεχνικές για τη νοηματοδότησή του, τη σύνδεσή του με τις ανάγκες και εμπειρίες της εκάστοτε τάξης και την τελική παρουσίασή του σε ένα ασφαλές αισθητικό περιβάλλον. Τόσο η θεματική προσέγγιση του βιβλίου, όσο και η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος που θα ακολουθηθεί λαμβάνουν υπόψη τους τις αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τις θέτουν σε προτεραιότητα. 

Κατσαρίδου Μάρθα Δασκάλα, δρ. ΑΠΘ  
Είναι δασκάλα σε σχολείο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η διδακτορική διατριβή της (Α.Π.Θ.) εξετάζει τη μέθοδο της δραματοποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας. Υπότροφος του Ωνασείου Ιδρύματος, σπούδασε Θέατρο στην εκπαίδευση (MA, Goldsmith’s College) και υποκριτική (Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης). Έχει σχεδιάσει θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, το Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου και Παντομίμας Κύπρου και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο οποίο είναι μέλος του Δ.Σ. Έχει συνεργαστεί ως εμψυχώτρια με τα National Theatre και Tricycle Theatre (Λονδίνο), με πολιτιστικούς συλλόγους και σχολεία και ως ηθοποιός σε παραστάσεις. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά. 

Koldobika Vio  Σκηνοθέτης, παιδαγωγός θεάτρου
Έχει σπουδάσει παιδαγωγική κι έχει εργαστεί στο χώρο της κοινωνικής εκπαίδευσης. Έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης και στο Πανεπιστήμιο του Πόρτο κοινωνικό θέατρο, στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας κι έχει πραγματοποιήσει σεμινάρια στην Ευρώπη και σε διάφορες άλλες χώρες: Νότια Αφρική, Ελ Σαλβαδόρ, Νικαράγουα, Γουατεμάλα, Βραζιλία, Παλαιστίνη. Είναι σκηνοθέτης και μόνιμος συνεργάτης των Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου του Κιλκίς και του Bilbao.Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σε διεθνή περιοδικά και είναι συγγραφέας τριών βιβλίων σχετικά με το Θέατρο στην Εκπαίδευση.


 

Print