Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Σεμινάρια εκπαιδευτικών

Διάλογοι σε καραντίνα

Δράσεις για μαθητές

Διαδραστικές παραστάσεις

Μονόλογοι σε καραντίνα

Μαθητικά φεστιβάλ

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πάρουν μέρος​

  1. Για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των άλλων επιμορφούμενων στα σεμινάρια οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να βλέπουν τις κατά περίπτωση οδηγίες-ανακοινώσεις στις επιμέρους σελίδες των δράσεων καθώς σε διαφορετικές πόλεις η διαδικασία εγγραφής και συμμετοχής ενδέχεται να διαφέρει.
     
  2. Η επιλογή σχολείων για τα Δίκτυα Σχολείων «κι αν ήσουν εσύ;» γίνεται με τη συνεργασία των Περιφερειακών και των Τοπικών ανά πόλη Συντονιστών του προγράμματος με τα κατά τόπους στελέχη της Εκπαίδευσης (Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Πρωτοβάθμας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων, Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής, Αγωγής Υγείας, Συντονιστές Εκπαίδευσης στα ΠΕΚΕΣ, Υπεύθυνους ΚΠΕ κ.ά.). Τα ενδιαφερόμενα σχολεία υποβάλουν αίτημα ένταξης στο πρόγραμμα.
     
  3. Για τα αυτοτελή εργαστήρια σε μαθητές, το ενδιαφερόμενο σχολείο θα πρέπει να συμπληρώνει τη σχετική φόρμα αίτησης.
     
  4. Οι δράσεις «Μαζί» είναι ανοιχτές στην εκπαιδευτική αλλά και την ευρύτερη τοπική κοινότητα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται με σχετικές ανακοινώσεις για τον τρόπο συμμετοχής και επικοινωνίας από την ιστοσελίδα του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

     

 

Χρονολογική λίστα των δράσεων του "Κι αν ήσουν εσύ;"

Εκπαίδευση στελεχών (κεντρική)

Εκπαίδευση στελεχών (κεντρική)

Αθήνα, 2/3/2019, Σεμινάριο εμψυχωτών & στελεχών "κι αν ήσουν εσύ;"

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 2/3/2019 9:30 πμ - 6:30 μμ Export event

Επιμορφωτικό σεμινάριο εκπαίδευσης  εμψυχωτών & στελεχών "κι αν ήσουν εσύ; 2019"

Αθήνα  2/3/2019, 09.30-18.45
Διάρκεια: 9ώρες
Πήραν μέρος: 41 άτομα

9.30πμ-11.30 Α’ μέρος: Ζητήματα προγράμματος, ενημερώσεις, καλωσόρισμα νέων μελών, προγραμματισμός μέρας
Νίκος Γκόβας, θεατροπαιδαγωγός, γενικός συντονιστής προγράμματος
Γιάννα Παπαδοπούλου, γενική διαχειρσίτρια προγράμματος
Νάσια Χολέβα, θεατροπαιδαγωγός σύμβουλος εκπαιδευσης &επιμορφωτικών δράσεων προγράμμαοτς
Νικολέττα Δημοπούλου, θεατροπαιδαγωγός, Περιφερειακή Διαχειρίστρια Νοτίου Ελλάδος

11.30-12.00 διάλειμμα (μικρό)

12.00-13.00 Β' μέρος: Παρεμβάσεις για την υποστήριξη της ισότιμης ένταξης των παιδιών προσφύγων στην τυπική εκπαίδευση στην Ελλάδα και για την κάμψη αντιστάσεων και φοβιών
Γιώργος Μόσχος, νομικός, πρώην Συνήγορος του Παιδιού

13.00-14.00 διάλειμμα για φαγητό

14.00 -15.00 Γ' Μέρος: Προφυγικό στην Ελλάδα και διεθνώς: ορολογίες, τρέχοντα ζητήματα, δυσκολίες/προκλήσεις
Εύα Σαββοπούλου, νομικός
Πόπη Διονυσοπούλου, εκπαιδευτικός
μέλη του τομέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες

15.00 -16.00 Δ' Μέρος: Υποδοχή παιδιών προσφύγων στο ελληνικό σχολείο. Γυμνάσιο Αυλώνα: ένα παράδειγμα καλής πρακτικής
Νάντια Τσενέ, φιλόλογος, διευθύντρια γυμνασίου Αυλώνα

16.00-16.30 διάλειμμα (μικρό)

16.30-18.30 Ε'΄Μέρος: Αντιμετώπιση της ρητορικής του μίσους
Κωστής Παπαϊωάννου, εκπαιδευτικός, τ. Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
 
18.30-18.45 Κλείσιμο εργασιών


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.
Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Εκπαίδευση στελεχών
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Έτος
  • 2019 α' τρίμηνο
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Γκόβας Νίκος
  • Δημοπούλου Νικολέτα
  • Μόσχος Γιώργος
  • Παπαδοπούλου Γιάννα
  • Σαββοπούλου Εύα
  • Χολέβα Νάσια
  • Διονυσοπούλου Καλλιόπη
  • Τσενέ Νάντια
  • Παπαϊωάννου Κωστής
Print

Number of views (1610)/Σχόλια (0)