Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών τοπικής κοινωνίας

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες διοργανώνουν δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια και εργαστήρια, μικρής ή μεγάλης διάρκειας, για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, εμψυχωτές ομάδων, στελέχη τοπικών ανθρωπιστικών οργανώσεων και μέλη της τοπικής κοινωνίας (οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενώσεις γονέων, στελέχη δημοτικών αρχών, ενώσεις εκπαιδευτικών κ.ά).

 

 


Τα σεμινάρια βασίζονται σε τεχνικές θεάτρου, εκπαιδευτικού δράματος και θεατρικού παιχνιδιού προσαρμοσμένες στο εκπαιδευτικό υλικό του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση («Εσύ όπως κι Εγώ», «Μονόλογοι από το Αιγαίο», "Μονόλογοι σε καραντίνα" κ.ά), της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες («Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, «Περάσματα», «Δεν είναι μόνο αριθμοί», Σκληρό Καρύδι κ.ά.) και άλλων φορέων για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την αποδοχή της διαφορετικότητας, την πολιτειότητα κ.ά. 

Τα σεμινάρια στοχεύουν:

  • στην ευαισθητοποίηση σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και θέματα προσφύγων ειδικότερα, 

  • στην εξοικείωση με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, που μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό προγραμμάτων ή μαθημάτων με ανάλογη θεματολογία, 

  •  στην παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού διαφόρων φορέων που ασχολούνται με τα ανθρώπινα δικαιώματα,

  • στην ενημέρωση για τις εκπαιδευτικές και γενικότερες δράσεις της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και των άλλων συνεργαζόμενων φορέων.


Τα σεμινάρια είναι βιωματικά, έχουν τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου, περιλαμβάνουν ασκήσεις, παιχνίδια, αυτοσχεδιασμούς, παιχνίδια ρόλων και άλλες δραστηριότητες, γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
  • να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στο χώρο

  • να φέρουν μαζί τους … κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Τα σεμινάρια έχουν προσαρμοστεί και για διαδικτυακή εφαρμογή.

Όλα τα σεμινάρια είναι δωρεάν και προσφέρονται από ειδικά εκπαιδευμένους και πιστοποιημένους στο πρόγραμμα θεατροπαιδαγωγούς και εμψυχωτές

Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

 

 

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Αναζητώντας τη δική μου φωνή

Το όνομά μου είναι... δικό μου

World cinema

Πατάμε γερά!

Το σώμα αφηγείται (ή Δεν είναι Τραγωδία)

Εγώ και ο άλλος…

Ειδήσεις... αλλιώς

Έχω, έχεις, έχει, έχουμε Δικαιώματα

... εγώ είμαι Εγώ

Μπλοκάρουμε το ρατσισμό στο σχολείο

Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου

Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο

Μονόλογοι και αντηχήσεις

Κινώντας το Νομαδικό Σώμα

Ο ήχος της πέτρας

Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο εκπαιδευτικού δράματος

Τα χέρια

Με λογισμό και μ’ όνειρο

Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος

Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

Πες το δυναμικά με εικόνες!

Σκληρό καρύδι

Σεμινάρια Εκπαιδευτικών - Όλα τα σεμινάρια

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς

«Ζητήματα παιδικής προστασίας στην Ελλάδα: προκλήσεις και προτεινόμενες λύσεις»

«Ζητήματα παιδικής προστασίας στην Ελλάδα: προκλήσεις και προτεινόμενες λύσεις»

Διαδικτυακά, 5/4/2021 (Νότια), Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Γεωργία Χαλκουτσάκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/4/2021 6:00 μμ - 8:00 μμ Export event


Διαδικτυακή Ενημέρωση:
«Ζητήματα παιδικής προστασίας στην Ελλάδα: προκλήσεις και προτεινόμενες λύσεις»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2)

Δευτέρα 5  Απριλίου 2021, 18.00 - 20.00
Διάρκεια: 2 ώρες
Δωρεάν
για εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με την  Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους «κι αν ήσουν εσύ;» - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος» σας καλούν σε διαδικτυακή ενημέρωση διάρκειας 2 ωρών με θέμα: «Ζητήματα παιδικής προστασίας στην Ελλάδα: προκλήσεις και προτεινόμενες λύσεις».

Σύντομη περιγραφή: Στο πρώτο μέρος της ενημέρωσης θα παρουσιαστεί η κατάσταση των παιδιών προσφύγων στην Ελλάδα, όπου θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα ασυνόδευτα παιδιά, θα γίνει αναφορά στις προκλήσεις που συναντώνται τόσο στο πεδίο δράσης όσο και στο θεσμικό πλαίσιο, ενώ θα γίνει και μια σύντομη ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα της πρόσβασης στην εκπαίδευση. Στο δεύτερο μέρος θα γίνει παρουσίαση των δράσεων της ΥΑ στο πεδίο της παιδικής προστασίας, καθώς και των προτεινόμενων λύσεων αναφορικά με το θέμα.

Η ενημέρωση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων, σε καλλιτέχνες, σε θεατρολόγους και θεατροπαιδαγωγούς. Οργανώνεται στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του The Walk. To The Walk - Το Ταξίδι είναι ένα κινητό-περιπατητικό φεστιβάλ τέχνης, στο οποίο συμμετέχει μια πληθώρα κρατικών, ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικών φορέων και θεσμών, τόσο από χώρες της Ευρώπης όσο και της Ασίας, κάτω από την ομπρέλα και τον συντονισμό της οργάνωσης Good Chance από το Ηνωμένο Βασίλειο.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Απαραίτητη η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας συμμετοχής ΕΔΩ. Με τη συμπλήρωση της Φόρμας Συμμετοχής δεσμεύεται η θέση σας στο σεμινάριο και o σύνδεσμος για την είσοδο στο ΖΟΟΜ θα αποσταλεί στο email που δηλώσατε, δύο ημέρες πριν από την έναρξη του σεμιναρίου. 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Περιφερειακός Συντονισμός Νότιας Ελλάδας και Νησιών Αιγαίου: 
Κατερίνα Αλεξιάδη, katerina.alexiadi@gmail.com
Δέσποινα Μιτσιάλη, dmitsiali@gmail.com

Γραμματεία/Πληρ.: humanrights@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (1617)/Σχόλια (0)