Αποτελέσματα αναζήτησης

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Καλαμάτα, 15/4/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Event date: 4/15/2025 12:00 PM - 1:00 PM Export event

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Καλαμάτα, 15/4/2025 Τόπος: Εσπερινό ΕΠΑΛ Καλαμάτας

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους «κι αν ήσουν εσύ;» προσκαλεί σε παιδαγωγική οργανωτική συνάντηση τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα.
Συντονισμός συνάντησης: Δήμητρα Τζανετάκη, Γεωργία Τζήλου, τοπικές συντονίστριες του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» Μεσσηνίας.

Απευθύνεται:
α. σε εκπαιδευτικούς που παρακολουθούν την επιμόρφωση του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»
β. σε εκπαιδευτικούς που έχουν παρακολουθήσει τα τελευταία σχολικά έτη επιμορφωτικά σεμινάρια του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» κι έχουν υλοποιήσει σχετικές δραστηριότητες με τους μαθητές τους.
γ. σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Θέμα: Ανταλλαγή ιδέων για το Μαθητκό Φεστιβάλ 2024-2025 - Ενημέρωση για τις ημερίδες-εργαστήρια γονέων

Πήραν μέρος: 

Τζήλου Γεωργία (τοπική συντονίστρια Μεσσηνίας - Πρωτοβάθμια)

Τζανετάκη Δήμητρα (τοπική συντονίστρια Μεσσηνίας - Δευτεροβάθμια)

Μαρία Λιναρδοπούλου (1ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας)

Ελένη Κάτσου (2ο ΕΠΑΛ Καλαμάτας)

Βίλλυ Οικονομοπούλου (Νηπιαγωγείο Σπερχογείας)

Σοφία Μισκιώτη (Νηπιαγωγείο Σπερχογείας)

Μαρία Μαργαρίτη (4ο Λύκειο Καλαμάτας)

Βασιλική Μίντζα (2ο Γυμνάσιο Μεσσήνης)

Παπαβασιλοπούλου Ιωάννα (21ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας)

Ευαγγελία Μακρή (Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας) 

Κατερίνα Μπούζα (6ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας)

Γιώτα Τζιαμουράνη (Δημοτικό Σχολείο Σπερχογείας)

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Action Category
  • Pedagogical - Coordination Meetings
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Year
  • 2025 β' τρίμηνο
Cities
  • Καλαμάτα
Facilitators
  • Τζήλου Γεωργία
  • Τζανετάκη Δήμητρα
Print

Number of views (562)/Comments (0)

Αρχείο

«November 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
27282930
31
1
2
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Online, 2/11/2025 Greek trainers meeting
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1112
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 12/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
13
1415
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2829
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά