Αποτελέσματα αναζήτησης

«Δημιουργώντας λέσχες ανάγνωσης για παιδιά και εφήβους στα σχολεία»

«Δημιουργώντας λέσχες ανάγνωσης για παιδιά και εφήβους στα σχολεία»

Διαδικτυακά, 4/12/2021, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Στέλλα Κάσδαγλη

Event date: 12/5/2021 6:00 PM - 7:30 PM Export event

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2021
«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2021:  Πανδημία και Δημοκρατία. Γεφυρώνονται οι αποστάσεις;»

"Δημιουργώντας λέσχες ανάγνωσης για παιδιά και εφήβους στα σχολεία"
Στέλλα Κάσδαγλη, συγγραφέας, εμψυχώτρια λεσχών ανάγνωσης
Διαδικτυακά, Σάββατο 4 Δεκεμβρίου, Ώρες: 18:00 -19:30

“Οι λέσχες ανάγνωσης είναι ένα σημαντικό εργαλείο φιλαναγνωσίας, κοινωνικής ευαισθητοποίησης αλλά και ενδυνάμωσης για παιδιά και εφήβους κάθε ηλικίας και μπορούν, μέσα στο κατάλληλο πλαίσιο, να αποτελέσουν γόνιμο έδαφος αυτο-οργάνωσης μέσα σε σχολικές και άλλες εκπαιδευτικές κοινότητες. Πώς μπορούμε, λοιπόν, να δημιουργήσουμε τέτοιες λέσχες μέσα στο περιβάλλον που δραστηριοποιούμαστε και να υποστηρίξουμε τα παιδιά ώστε να συνδιαμορφώσουν τη λειτουργία τους και, γιατί όχι, να αναλάβουν την ανάπτυξή τους;”
Στέλλα Κάσδαγλη

Σε αυτή τη συνάντηση, η Στέλλα Κάσδαγλη, συγγραφέας, συνιδρύτρια του οργανισμού Women On Top και εμψυχώτρια λεσχών ανάγνωσης και εργαστηρίων για παιδιά, εφήβους και ενηλίκους, θα μας ξεναγήσει στη διαδικασία χτισίματος, λειτουργίας και ανάπτυξης μιας παιδικής/εφηβικής λέσχης ανάγνωσης και θα απαντήσει σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τις κοινότητες και τα προγράμματα φιλαναγνωσίας και θεματικού διαλόγου στο σχολείο και αλλού.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμπληρώσουν τη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ προκειμένου να τους σταλεί ο σύνδεσμος της συνάντησης.

Η σύνδεση στις εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας “Zoom” και ο σύνδεσμος θα σας σταλεί στο email που δηλώσατε στη φόρμα. Παρακαλούμε να ελέγχετε και τα spam
Σε περίπτωση καθυστερημένης εισόδου, παρακαλούμε να εισέλθετε με απενεργοποιημένο το μικρόφωνο και την κάμερα του υπολογιστή/ κινητού σας, καθώς μπορεί να βρίσκεται σε εξέλιξη κάποια δράση ή συζήτηση.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Β. Ελλάδας
Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr/ 2106541600

Action Category
  • Seminars - Workshops
  • Λέσχη Ανάγνωσης & Συζητήσεων
Year
  • 2021 δ' τρίμηνο
Cities
  • Διαδικτυακά
  • Θεσσαλονίκη
Facilitators
  • Κάσδαγλη Στέλλα
Print

Number of views (1446)/Comments (0)

Αρχείο

«November 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
28
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Dortmund Germany 27-28/10/2024 Partners Meeting
293031
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Διαδικτυακά, 31/10/2024, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
12
3
4
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2024 Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
567
8
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Σάμος 8/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Σοφία Μπουτμπάρα
9
10
11
«Μαθήματα Εφηβείας»

«Μαθήματα Εφηβείας»

Αθήνα 11 Νοεμβρίου 2024, σεμινάριο, Βιργινία Κεχαγιά
121314151617
1819
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 19/11/2024 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
20

D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τις 20/11/2024
21
22
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Παραμυθιά Θεσπρωτίας, 22/11/2024, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ
23
«Tα χέρια έχουν φωνή»

«Tα χέρια έχουν φωνή»

Ηγουμενίτσα 23/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
24
25262728
«Πες το δυναμικά με εικόνες»

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

Πάτρα 28/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β' μέρος)
2930
1
2345
67
8

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά