Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι "Όρνιθες" του Αριστοφάνη

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Ερμηνευτική προσέγγιση και σκηνική πραγμάτωση της αρχαίας ελλ. τραγωδίας

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μόνα Κιτσοπούλου

Περί αυτοσχεδιασμού

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Γκασνάκης

Η παντομίμα ως μέσο διδασκαλίας

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χαρίκλεια Τερζητάνου

Σχολείο και εκδηλώσεις πολιτισμού-Γιορτές και σχολείο, νέο νόημα!

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Έφη Στέφα

Το θεατρικό παιχνίδι και τα αντικείμενα

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα

Δραματοποίηση και σχολικές γιορτές

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς

Οι ασκήσεις δραματοποίησης στη γλωσσική διδασκαλία

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή

"Ελένη": μια διδακτική πρόταση

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Αλεξάνδρα Μυλωνά

Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι "Όρνιθες" του Αριστοφάνη

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Κείμενα και αντικείμενα. Από το θεατρικό παιχνίδι σε μια σχολική παράσταση

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Παναγιώτα Χατζηκαμάρη

Η Λυσιστράτη όπως... δεν την έγραψε ο Αριστοφάνης

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μάρω Λιάτσου

Ακούω μουσική, εκφράζομαι και δημιουργώ

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γεωργία Γκανά

Διήμερο θεατρικό σεμινάριο «Ο Μύθος και ο λόγος»

Θεσσαλονίκη, 20-21/2/2006, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Σεμινάριο - Εργαστήριο Θεατρικής Παιδείας «Η δραματοποίηση του μύθου»

Ξάνθη, 10-11/2/2006, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης των προγραμμάτων ΠΕ

Πόροια Σερρών, 16-18/12/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης, Γιάννης Πουταχίδης
First7576777879808284

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Θεσσαλονίκη, 30/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
#Support_Hara

#Support_Hara

Θεσσαλονίκη, 31/10-1/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
1
2
3456789
101112131415
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
22
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
23
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
242526272829
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
30
1234567

Αναζήτηση