Αποτελέσματα αναζήτησης

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Αθήνα, 13-14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Στέλιος Βγαγκές, Παναγιώτης Κυρίτσης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 11:30 πμ - 14/3/2004 11:30 πμ Export event

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Στέλιος Βγαγκές & Παναγιώτης Κυρίτσης, δάσκαλοι, εμψυχωτές Θεατρικού Παιχνιδιού

Το θεατρικό παιχνίδι προσεγγίζει το παιδί τόσο παιδαγωγικά όσο και καλλιτεχνικά. Είναι μια διαδικασία ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ που συντελεί στην ουσιαστικότερη επικοινωνία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής και βοηθά στην ενεργοποίηση του παιδιού. Το Θεατρικό Παιχνίδι προσπαθεί "δια του θεάτρου" να μυήσει το παιδί στο επικοινωνιακό γεγονός που είναι η ίδια η ζωή. Χρησιμοποιεί θεατρικές τεχνικές για να το απελευθερώσει πολλαπλά (φαντασία, δημιουργικότητα, συμβολική σκέψη, κριτικό στοχασμό, έκφραση). A) Διαμορφώνει μια σχέση ανάμεσα στο μαθητή και το δάσκαλο, στους θεατές και τους παίκτες, καθώς αναπτύσσεται μεταξύ τους ένας κώδικας επικοινωνίας που στηρίζεται στο παιχνίδι και στο συναίσθημα. B) Μεταμορφώνει διαρκώς το παιδί από παίκτη σε θεατή και αντίστροφα. Γ) Απελευθερώνει σ’ αυτό τη συγκινησιακή διέγερση που χρειάζεται ο καλλιτέχνης για να παίξει. Δ)Το καθιστά έτοιμο για την τέχνη του θεάτρου χωρίς ψυχαναγκασμούς, εγκλωβισμούς και αυθαίρετους προσδιορισμούς. Το Θ.Π. προετοιμάζει για το θέατρο και διαμορφώνει τον αυριανό ευαισθητοποιημένο θεατή που οι πάντες επικαλούνται. Αποτελεί την έναρξη (με τον καλύτερο και ορθότερο παιδαγωγικά τρόπο) της Θεατρικής Αγωγής. Ο κόσμος του θεάτρου (κείμενα, ρόλοι, σκηνικές συμβάσεις, συμβολισμοί, αυτοσχεδιασμοί, υποκριτική) είναι γνώριμος για τα παιδιά που έχουν ΠΑΙΞΕΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2004
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Βγαγκές Στέλιος
  • Κυρίτσης Παναγιώτης
Print

Number of views (2008)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Online, 2/11/2025 Greek trainers meeting
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1112
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 12/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
13
14
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 14/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, : Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Ραχών Ικαρίας
15
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2829
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά