Αποτελέσματα αναζήτησης

Μουσικοκινητικός αυτοσχεδιασμός με βάση τα προσωδιακά στοιχεία του λόγου: μια πρακτική αλληλεπίδρασης και ανταλλαγής

Μουσικοκινητικός αυτοσχεδιασμός με βάση τα προσωδιακά στοιχεία του λόγου: μια πρακτική αλληλεπίδρασης και ανταλλαγής

Αθήνα, 24/11/2012, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Ολυμπία Αγαλιανού

Event date: 11/24/2012 9:00 AM - 12:00 PM Export event

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

Μουσικοκινητικός αυτοσχεδιασμός με βάση τα προσωδιακά στοιχεία του λόγου: 
μια πρακτική αλληλεπίδρασης και ανταλλαγής

Ολυμπία Αγαλιανού

εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης,

καθηγήτρια στην Επαγγελματική Εκπαίδευση στη Μουσικοκινητική αγωγή C. Orff

Eργαστήριο 3ωρών

Γλώσσα Ελληνικά

 

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καλλιτέχνες και θεραπευτές οι οποίοι εργάζονται με ομάδες όλων των ηλικιών. Δεν απαιτείται κάποια εξειδικευμένη γνώση ή δεξιότητα. Θεωρείται απαραίτητη η εκπαιδευτική ή θεραπευτική εμπειρία τουλάχιστον δύο ετών.

Σκοπός του εργαστηρίου είναι η επαφή των συμμετεχόντων με τη μουσικοκινητική δημιουργία μέσω του καθοδηγούμενου αυτοσχεδιασμού και η συνειδητοποίηση ότι η δημιουργικότητα και η δυνατότητα καλλιτεχνικής έκφρασης μέσω της μουσικής και της κίνησης ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο. Στόχος αυτής της συνειδητοποίησης είναι η προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη καθώς και η αξιοποίησή της στην επίτευξη  επιμέρους παιδαγωγικών και θεραπευτικών στόχων.

Το εργαστήριο βασίζεται, κυρίως, σε τεχνικές της μουσικοκινητικής προσέγγισης του Cal Orff και στις αρχές του δημιουργικού χορού, όπως αυτές εκφράστηκαν από τον Rudolph Laban. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στις τεχνικές εκείνες οι οποίες συνδέουν την ομιλία με την κίνηση και τη μουσική. Η αξιοποίηση των τεχνικών αυτών μπορεί να οδηγήσει άμεσα τους συμμετέχοντες στο μουσικό και κινητικό αυτοσχεδιασμό. Στη συνέχεια, η δημιουργική παραγωγή των συμμετεχόντων μπορεί να αποτελέσει τη βάση μουσικών και κινητικών συνθέσεων. Καθ’ όλη τη διαδικασία δίνεται σημασία στην αλληλεπίδραση και στην ανταλλαγή ιδεών και συναισθημάτων.

 

Οι συμμετέχοντες εργάζονται ως μονάδες, δυάδες, ολιγάριθμες ομάδες και ως μέλη της ευρύτερης ομάδας. Αφού βιώσουν τη διαδικασία, αναλύονται και συζητούνται οι εμπειρίες και τα επιμέρους θέματα στο πλαίσιο μιας δομημένης αναστοχαστικής διαδικασίας.

Η Ολυμπία Αγαλιανού είναι Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής (ΕΚΠΑ) με ειδικότητα σους Ελληνικούς Χορούς. Διδάκτορας του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας (ΕΚΠΑ). Απόφοιτος της Διετούς Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης στη Μουσικοκινητική Αγωγή Carl Orff, πτυχιούχος Αρμονίας, τελειόφοιτος χοροθεραπεύτρια. Έχει κάνει ελεύθερη σπουδή χορού και θεάτρου, έχει παρακολουθήσει σεμιναριακά προγράμματα 600 ωρών στο Orff- Institute Universität Mozarteum και βρίσκεται στο 3ο έτος εκπαίδευσης στη συστημική συμβουλευτική (ΑΚΜΑ). Έχει χορογραφήσει τα έργα «Ιφιγένεια εν Αυλίδι», «Το φιόρο του λεβάντε», «Οι περιπέτεις του Τζιτζιρή», «Πριγκίπισσα Τουραντώ», «Αφιέρωμα στο Χορό» (ΔΗΠΕΘΕ Λαμίας), το μουσικό έργο “RabilaCo” (εταιρία Σπίζα), την «Ασκητική»  (εταιρία Θεατρικές Μορφές του Κόσμου) το musical «Τα παραμύθια του Αλτ Υλί» (Τάσος Καρακατσάνης). Δίδαξε Μουσικοκινητική αγωγή στο Δημοτικού Ωδείου Λαμίας (1995-2002).Έχει διδάξει σε επιμορφωτικά προγράμματα του ΟΕΠΕΚ, των ΠΕΚ και άλλων δημόσιων και ιδιωτικών φορέων και των πανεπιστημίων Dortmund και Bochum . Έχει διδάξει στο ΤΕΦΑΑ Αθήνας δημιουργικό χορό και μουσικοκινητική αγωγή (2004-2007) . Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας των βιβλίων Φυσικής Αγωγής Α-Δ δημοτικού και του προγράμματος για τα ολοήμερα δημοτικά σχολεία. Υπηρετεί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, διδάσκει στον επαγγελματικό κύκλο μουσικοκινητικής αγωγής C.Orff (Σχολή Μωραΐτη).


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2012
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Αγαλιανού Ολυμπία
Print

Number of views (1049)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά