Αποτελέσματα αναζήτησης

Ερμηνευτικές και σκηνικές προσεγγίσεις θεατρικών έργων για παιδιά και εφήβους

Ερμηνευτικές και σκηνικές προσεγγίσεις θεατρικών έργων για παιδιά και εφήβους

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Henning Fangauf

Event date: 3/29/2008 3:30 PM - 6:00 PM Export event

«Ερμηνευτικές και σκηνικές προσεγγίσεις θεατρικών έργων για παιδιά και εφήβους»

Henning Fangauf, αναπληρωτής διευθυντής του Γερμανικού Κέντρου για το Θέατρο για Παιδιά και Νέους (KJTZ), Γερμανία

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Βάση του γερμανικού θεάτρου για παιδιά και εφήβους αποτελούν τα γραπτά κείμενα -και είναι πολλοί οι συγγραφείς που γράφουν έργα γι' αυτό το θέατρο, το οποίο αντικατοπτρίζει την κοινωνική πραγματικότητα των παιδιών και των εφήβων. Οι ιστορίες που πραγματεύονται και οι χαρακτήρες που διαμορφώνουν ξεπηδούν συχνά μέσα από έρευνες. Μέσα από τις έρευνες οι συγγραφείς μαθαίνουν πολλά για τα συναισθήματα και τα βιώματα των παιδιών και των νέων. Έτσι γεννιέται ένα θέατρο πλούσιο σε φαντασία αλλά και με κοινωνικοκριτικό χαρακτήρα. Στο εργαστήριο θα συζητηθούν και θα δοκιμαστούν επί σκηνής δυο θεατρικά έργα από τη Γερμανία, ένα για παιδιά και ένα για εφήβους. Και τα δυο έργα έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά και ενδείκνυνται τόσο για το επαγγελματικό παιδικό και νεανικό θέατρο όσο και για το σχολικό. Το Σχολειό για κλόουν, γραμμένο το 1975 από τον Friedrich Karl Waechter, από τα κλασικά έργα του σύγχρονου γερμανικού παιδικού θεάτρου, πραγματεύεται τη σχέση διδασκαλίας και μάθησης τεσσάρων κλόουν με τους δασκάλους τους. Οι δάσκαλοι δύσκολα επιβάλλονται στους μαθητές, γεγονός που συχνά οδηγεί σε παράλογες καταστάσεις. Το έργο συνδυάζει το χιούμορ των κλόουν με ρεαλιστικές καταστάσεις και καθημερινά βιώματα. Έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και έχει ανέβει σε θεατρικές σκηνές και των πέντε ηπείρων. Το Norway today του Igor Bauersima (απόδοση στα ελληνικά: Γιώργος Δεπάστας) ανέβηκε για πρώτη φορά το 2000 στο Düsseldorf και πραγματεύεται μια αληθινή ιστορία: Δυο νέοι συνεννοούνται σ' ένα chatroom ν' αυτοκτονήσουν μαζί. Συναντιούνται πάνω σ' έναν πανύψηλο βράχο στη Νορβηγία με σκοπό ν' αποχαιρετίσουν για πάντα τη ζωή. Το έργο έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια σ' όλες σχεδόν τις θεατρικές σκηνές της Γερμανίας. Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο καλούνται να έχουν διαβάσει τα έργα (θα τους ταχυδρομηθούν), έτσι ώστε να ακολουθήσει μια γόνιμη συζήτηση και να δοκιμαστούν και οι πρώτες σκηνοθετικές ιδέες.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Fangauf Henning
Print

Number of views (1156)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά