Αποτελέσματα αναζήτησης

Ερμηνευτικές και σκηνικές προσεγγίσεις θεατρικών έργων για παιδιά και εφήβους

Ερμηνευτικές και σκηνικές προσεγγίσεις θεατρικών έργων για παιδιά και εφήβους

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Henning Fangauf

Event date: 3/29/2008 3:30 PM - 6:00 PM Export event

«Ερμηνευτικές και σκηνικές προσεγγίσεις θεατρικών έργων για παιδιά και εφήβους»

Henning Fangauf, αναπληρωτής διευθυντής του Γερμανικού Κέντρου για το Θέατρο για Παιδιά και Νέους (KJTZ), Γερμανία

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Βάση του γερμανικού θεάτρου για παιδιά και εφήβους αποτελούν τα γραπτά κείμενα -και είναι πολλοί οι συγγραφείς που γράφουν έργα γι' αυτό το θέατρο, το οποίο αντικατοπτρίζει την κοινωνική πραγματικότητα των παιδιών και των εφήβων. Οι ιστορίες που πραγματεύονται και οι χαρακτήρες που διαμορφώνουν ξεπηδούν συχνά μέσα από έρευνες. Μέσα από τις έρευνες οι συγγραφείς μαθαίνουν πολλά για τα συναισθήματα και τα βιώματα των παιδιών και των νέων. Έτσι γεννιέται ένα θέατρο πλούσιο σε φαντασία αλλά και με κοινωνικοκριτικό χαρακτήρα. Στο εργαστήριο θα συζητηθούν και θα δοκιμαστούν επί σκηνής δυο θεατρικά έργα από τη Γερμανία, ένα για παιδιά και ένα για εφήβους. Και τα δυο έργα έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά και ενδείκνυνται τόσο για το επαγγελματικό παιδικό και νεανικό θέατρο όσο και για το σχολικό. Το Σχολειό για κλόουν, γραμμένο το 1975 από τον Friedrich Karl Waechter, από τα κλασικά έργα του σύγχρονου γερμανικού παιδικού θεάτρου, πραγματεύεται τη σχέση διδασκαλίας και μάθησης τεσσάρων κλόουν με τους δασκάλους τους. Οι δάσκαλοι δύσκολα επιβάλλονται στους μαθητές, γεγονός που συχνά οδηγεί σε παράλογες καταστάσεις. Το έργο συνδυάζει το χιούμορ των κλόουν με ρεαλιστικές καταστάσεις και καθημερινά βιώματα. Έχει μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και έχει ανέβει σε θεατρικές σκηνές και των πέντε ηπείρων. Το Norway today του Igor Bauersima (απόδοση στα ελληνικά: Γιώργος Δεπάστας) ανέβηκε για πρώτη φορά το 2000 στο Düsseldorf και πραγματεύεται μια αληθινή ιστορία: Δυο νέοι συνεννοούνται σ' ένα chatroom ν' αυτοκτονήσουν μαζί. Συναντιούνται πάνω σ' έναν πανύψηλο βράχο στη Νορβηγία με σκοπό ν' αποχαιρετίσουν για πάντα τη ζωή. Το έργο έχει ανέβει τα τελευταία χρόνια σ' όλες σχεδόν τις θεατρικές σκηνές της Γερμανίας. Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο καλούνται να έχουν διαβάσει τα έργα (θα τους ταχυδρομηθούν), έτσι ώστε να ακολουθήσει μια γόνιμη συζήτηση και να δοκιμαστούν και οι πρώτες σκηνοθετικές ιδέες.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Fangauf Henning
Print

Number of views (1081)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά