Παιδαγωγική-οργανωτική συνάντηση:
«Κι αν ήσουν εσύ;» Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης, για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023, 20:00-21:00, Συντονίζει η Αλεξάνδρα Κατσαϊτου
Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; προσκαλεί σε παιδαγωγική οργανωτική συνάντηση τους εκπαιδευτικούς της ΗΛΕΙΑΣ & ΖΑΚΥΝΘΟΥ που ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα.
Συντονισμός συνάντησης: Αλεξάνδρα Κατσαϊτου Τοπική Συντονίστρια του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»
Απευθύνεται:
α. σε εκπαιδευτικούς που παρακολουθούν την επιμόρφωση του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;»
β. σε εκπαιδευτικούς που έχουν παρακολουθήσει τα τελευταία σχολικά έτη επιμορφωτικά σεμινάρια του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» κι έχουν υλοποιήσει σχετικές δραστηριότητες με τους μαθητές τους.
γ. σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενο
Στη συνάντηση:
-Θα γνωριστούν τα μέλη της ομάδας (παλαιοί και νέοι στο «Κι αν ήσουν εσύ»).
-Θα συζητηθούν ιδέες για υλοποίηση δραστηριοτήτων του προγράμματος στην τάξη.
-Θα διερευνηθούν δυνατότητες διασύνδεσης και συνεργασίας ανάμεσα στις σχολικές μονάδες.
-Θα γίνει συζήτηση για τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε σχολείου, για επιπλέον επιμορφωτικές ανάγκες καθώς και ανταλλαγή εμπειριών, σκέψεων, αποριών, δυσκολιών.
Η συνάντηση θα γίνει διαδικτυακά στο ΖΟΥΜ:
Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.
Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / info@theatroedu.gr
Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.
Action Category | - Pedagogical - Coordination Meetings
|
Προγράμματα | |
Year | |
Cities | |
Facilitators | |