Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 4 (2003)

Τεύχος 4 (2003)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 4, 2003

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ερωτήματα και αντιφάσεις των ορισμών της τέχνης
Julian Boal, Brazil 

Θέατρο για την Ανάπτυξη: πολιτισμική δράση για κοινωνική αλλαγή 
Alex Mavrocordatos, King Alfred’s College UK 

Γιέρζυ Γκροτόφσκι:Ο ερμηνευτής (Τρία άρθρα για το Εργαστήρι του Γκροτόφσκι) 
Ένα απαραίτητο έργο, του Roberto Bacci 
Γκροτόφσκι, η τέχνη ως όχημα, του Peter Brook 
O Ερμηνευτής, του Jerzy Grotowski 

Εισαγωγή της Μαρία Φραγκή 

Λογοτεχνία και Τοπική Ιστορία: Η δραματοποίηση ως μέσο γνωριμίας με τον Άλλον στη διαχρονία και ως μέσο αυτογνωσίας
Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, σύμβουλος εκπαίδευσης 

The Effectiveness of one In-service Education of Teachers Course for Influencing Teachers’ Practice
John Somers, University of Exeter Eva Sikorova, University of Ostrava, Czech Republic 

Το Θέατρο του Καταπιεσμένου 
Χριστίνα Ζώνιου 

Ζεύξεις και συζεύξεις ανάμεσα στην τέχνη του θεάτρου και την τέχνη της εκπαίδευσης. Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών" 
Αγγελική Ζαχαράτου-Τζιρίτα, θεατρολόγος 

Ανταποκρίσεις από Συνέδρια, Φεστιβάλ, Προγράμματα

Ευρωπαϊκές τέχνες στην εκπαίδευση- συνεργασία πέρα από σύνορα: Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 – 12/8/ 2003 
Tintti Karppinen & Αλεξάνδρα Γκουζέλου

Θεατρική Κατασκήνωση, Σπέτσες Αύγουστος 2003 
Μπέττυ Γιαννούλη & Μαίρη Καλδή

Διεθνής Συνάντηση Πανεπιστημιακού Θεάτρου Ολυμπίας: από τη θεωρία στην πράξη - Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003 
Μαρία Φραγκή

Η θεατρική αγωγή στο ολοήμερο σχολείο: εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003 
Φρόσω Παλάσκα

Έτος Έκδοσης2003
Print

Number of views (3974)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Online, 2/11/2025 Greek trainers meeting
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1112
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 12/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
13
1415
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2829
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά