"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 4, 2003
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ερωτήματα και αντιφάσεις των ορισμών της τέχνης Julian Boal, Brazil
Θέατρο για την Ανάπτυξη: πολιτισμική δράση για κοινωνική αλλαγή Alex Mavrocordatos, King Alfred’s College UK
Γιέρζυ Γκροτόφσκι:Ο ερμηνευτής (Τρία άρθρα για το Εργαστήρι του Γκροτόφσκι) Ένα απαραίτητο έργο, του Roberto Bacci Γκροτόφσκι, η τέχνη ως όχημα, του Peter Brook O Ερμηνευτής, του Jerzy Grotowski Εισαγωγή της Μαρία Φραγκή
Λογοτεχνία και Τοπική Ιστορία: Η δραματοποίηση ως μέσο γνωριμίας με τον Άλλον στη διαχρονία και ως μέσο αυτογνωσίας. Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, σύμβουλος εκπαίδευσης
The Effectiveness of one In-service Education of Teachers Course for Influencing Teachers’ Practice John Somers, University of Exeter Eva Sikorova, University of Ostrava, Czech Republic
Το Θέατρο του Καταπιεσμένου Χριστίνα Ζώνιου
Ζεύξεις και συζεύξεις ανάμεσα στην τέχνη του θεάτρου και την τέχνη της εκπαίδευσης. Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών" Αγγελική Ζαχαράτου-Τζιρίτα, θεατρολόγος
Ανταποκρίσεις από Συνέδρια, Φεστιβάλ, Προγράμματα
Ευρωπαϊκές τέχνες στην εκπαίδευση- συνεργασία πέρα από σύνορα: Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 – 12/8/ 2003 Tintti Karppinen & Αλεξάνδρα Γκουζέλου
Θεατρική Κατασκήνωση, Σπέτσες Αύγουστος 2003 Μπέττυ Γιαννούλη & Μαίρη Καλδή
Διεθνής Συνάντηση Πανεπιστημιακού Θεάτρου Ολυμπίας: από τη θεωρία στην πράξη - Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003 Μαρία Φραγκή
Η θεατρική αγωγή στο ολοήμερο σχολείο: εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003 Φρόσω Παλάσκα
Number of views (3974)/Σχόλια (0)
Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου - εκλογές για Τοπική Συντονιστική Ομάδα
Bucharest and Online, 30/10 - 1/11/2025
Διαδικτυακά, 30/10/2025
Θεσσαλονίκη, 30/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Διαδικτυακά, 31/10/2025, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
Θεσσαλονίκη, 31/10-1/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
Θεσσαλονίκη, 1/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Θεσσαλονίκη & Διαδικτυακά 1/11/2025
Καλαμάτα, 1/11/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
TiM2-Theatre in Mathematics2
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’
Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
Διαδικτυακά 7/11/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»
Αθήνα, 9/11/2025 παιδαγωγική-συντονιστική συνάντηση Γραφείου Αττικής
Σάμος 9/11/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"
Ικαρία 13/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Ευδήλου Ικαρίας
Διαδικτυακά 13/11/2025,Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»
ΠΑΤΡΑ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025
"Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες» -Συζητώντας για το φαινόμενο του αναγκαστικού εκτοπισμού και τους πρόσφυγες στη σχολική τάξη"
Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Πάτρα 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς
«Διαπολιτισμική εκπαίδευση: αποσαφηνίζοντας τις έννοιες και αποφεύγοντας τις ‘παγίδες’»
ΖΑΚΥΝΘΟΣ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
Αθήνα 29/11/2025 ΗΜΕΡΙΔΑ
Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
Πάμε θέατρο ‘Φάουστ’ (σκην. Άρη Μπινιάρη)