Sustain-Art βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη
εργαστήριο στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων
Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του προγράμματος Sustain Art-βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη, οργανώνει καλλιτεχνικά εργαστήρια στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων
Καλλιτέχνις: Σκέμπη Δήμητρα
Εκπαιδευτικός: Κολάση Δήμητρα
Αριθμός παιδιών: 24
Αριθμός συναντήσεων – εργαστηρίων: 6
Στόχοι συναντήσεων:
- Οι μαθητές/τριες να εξοικειωθούν με τις τεχνικές του θεάτρου της επινόησης και με τους τρόπους που μπορούν να δημιουργήσουν μία σκηνική πράξη με τα δικά τους μέσα,
- να εξερευνήσουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες,
- να καλλιεργήσουν συνεργατικές δεξιότητες,
- να αναπτύξουν τη δημιουργική τους σκέψη,
- να καλλιεργήσουν δεξιότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας,
- να εμβαθύνουν σε περιβαλλοντικά ζητήματα μέσα από το μάθημα των θρησκευτικών,
- να δημιουργήσουν ένα σκηνικό δρώμενο με αφορμή περιβαλλοντικά ζητήματα, χρησιμοποιώντας τεχνικές του θεάτρου της επινόησης μέσα από το μάθημα των θρησκευτικών.
Τα Καλλιτεχνικά μέσα που χρησιμοποιήθηκαν:
- τεχνικές θεάτρου της επινόησης
- τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης
Στα εργαστήρια τα παιδιά:
- Ήρθαν σε επαφή με το θέατρο της επινόησης,
- Πήραν μέρος σε βιωματικά παιχνίδια γνωριμίας, ενεργοποίησης και συντονισμού ομάδας,
- Εξερεύνησαν σκηνικές τεχνικές με κινησιολογικά μοτίβα στο χώρο, έκαναν ηχητικούς αυτοσχεδιασμούς, ασκήσεις ρυθμού, δούλεψαν με παγωμένες εικόνες,
- Προβληματίστηκαν πάνω σε περιβαλλοντικά ζητήματα,
- Χρησιμοποίησαν το μάθημα των θρησκευτικών ως όχημα και έκαναν συνδέσεις με περιβαλλοντικά ζητήματα,
- Έκαναν συνδέσεις με τις θρησκείες του κόσμου και την οικολογία,
- Δούλεψαν πάνω στο θέμα: «Ο κήπος της Εδέμ, ως ο παράδεισος που ήταν όλα τέλεια. Το πριν και το μετά»,
- Δούλεψαν το θέμα σε μικρότερες ομάδες πάνω σε πέντε άξονες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα χρώμα, ένα όνομα, ένα ποίημα, ένα κινησιολογικό μοτίβο / χειρονομία και ένα τραγούδι,
- Έγραψαν ποιήματα που εντάξανε στα δρώμενα που δημιούργησαν,
- Χρησιμοποίησαν τον αναστοχασμό ως μέσο δημιουργίας. Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τους αυτοσχεδιασμούς μου για να δημιουργήσω μικρές σκηνικές πράξεις; Τι κρατάω και τι πετάω, τι είδους φόρμα χρησιμοποιώ για να συνθέσω μια μικρή σκηνική πράξη,
- Δημιουργήσαν ένα συλλογικό δρώμενο που εμπεριείχε τις μικρότερες συνθέσεις τους.
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση / 2106541600 / info@theatroedu.gr
Συντονίστρια: Δέσποινα Μιτσιάλη
Το πρόγραμμα τελείται υπό τη χορηγία του Υπουργείου Πολιτισμού
Κατηγορία Δράσης | |
Προγράμματα | |
Έτος | |
Πόλεις | |
Εμψυχωτές | |