"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 7, 2007
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εισαγωγικό σημείωμα
«Κοινή διακήρυξη των IDEA, INSEA, ISME στο Παγκόσμιο συνέδριο της UNESCO» Λισσαβόνα, Μάρτιος 2006
«Διερευνώντας τη διδασκαλία της δημιουργικότητας και τη δημιουργική διδασκαλία: Το πρώτο βήμα ενός διεθνούς ερευνητικού προγράμματος» Aud Berggraf Sæbø, Laura A. McCammon, Larry O’Farrell «Ιστορική επισκόπηση του παιδικού θεάτρου στον ελλαδικό χώρο: Από την αρχαιότητα έως τα τέλη του 19ου αιώνα» Μαρία Κλαδάκη
«Μορφές της αίσθησης – Διαθέσεις της ψυχής: Η πρακτική της «αυθεντικής κίνησης» ως μια διαδικασία μάθησης για τον ηθοποιό» Judith Koltai
«Ελληνική νοηματική γλώσσα: Μία Θεατρική γλώσσα στην εκπαίδευση» Νάσια Χολέβα
«Θέατρο στην Εκπαίδευση: Δημιουργώντας Νέους Ρόλους στον 21ο αιώνα. Προσεγγίσεις και προβληματισμοί με αφορμή την 5η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση» Μπέττυ Γιαννούλη
«Θέατρο και εκπαίδευση στα ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα. Μια πρώτη καταγραφή του αναλυτικού προγράμματος και των δραστηριοτήτων των τμημάτων» Τζωρτζίνα Κακουδάκη
«Βαδίζοντας στις θάλασσες της φαντασίας: επενδύοντας συναισθηματικά στις θετικές επιστήμες» Daniel A. Kelin, II
«Η κάθαρση μέσω της προφορικής αφήγησης. Κάθαρση από τα πάθη και κάθαρση από τις ουσίες. Μπορεί η προφορική αφήγηση να βοηθήσει, ώστε να “μείνω καθαρός”»; Στέλιος Πελασγός
“Γελώντας κάτω από τις βόμβες” Sharif Abdunnur
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ Η καλλιτεχνική εκπαίδευση μπροστά στις νέες προκλήσεις: Η εμπειρία από το Παγκόσμιο συνέδριο της UNESCO, Λισσαβόνα, Μάρτιος 2006 Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Δημιουργικές συναντήσεις: Θέατρο στο Πανεπιστήμιο. Ανταπόκριση από δύο διεθνή φεστιβάλ φοιτητικού θεάτρου Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Θέατρο στο σχολείο: μια εμπειρία που απελευθερώνει δυνάμεις για το μέλλον Μπέττυ Γιαννούλη, Γεωργία Δελημπανίδου, Ελισάβετ Χατζηνικολάου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Δραματοποίηση και Θεατρικό Παιχνίδι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και πλαίσιο εφαρμογής στη σχολική τάξη Παντελής Ιωακειμίδης
Αναζητώντας μια διδακτική πρακτική: μία διερεύνηση του Εκπαιδευτικού Δράματος ως εργαλείου για τη διδασκαλία του αρχαίου ελληνικού δράματος Νάντια Τσενέ
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ Marigold Ashwell & Andy Kempe, Progression in Secondary Drama Νάντια Τσενέ
Andy Kempe - Helen Nicholson, Learning to teach Drama, 11-18 Βάλια Λουτριανάκη
Number of views (3174)/Σχόλια (0)
Τέχνη – Αντίσταση – Δικαιοσύνη: Ελλάδα -Παλαιστίνη: Κάνοντας το αίτημα για δικαιοσύνη πράξη μέσα από την τέχνη
Διαδικτυακά 30/4/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
Διαδικτυακά (Τριπολη) 30/4/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδίας
Σάμος 7-8-9/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 σχολείων Σάμου
Διαδικτυακά 7/5/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
Ηγουμενίτσα 8/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Θεσπρωτίας
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος
Αθήνα, 10/05/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Άρης Μπινιάρης
Νέα Κίος Αργολίδας, 10/5/2025, παράσταση θεάτρου φόρουμ για γονείς
2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Μουσειακού Θεάτρου
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αττική
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας
Θεσσαλονίκη, 16-18 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
Ζάκυνθος 18/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Ζακύνθου
2025: International Arts Education Week (World Alliance for Arts in Education -WAAE)
WAAE 19-25/5/2025
Ιωάννινα 21/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 για Δημοτικά Ιωαννίνων
Αμφιλοχία 23/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αμφιλοχίας