Αποτελέσματα αναζήτησης

Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, Έρευνα και Πράξη

Τεύχος 14, Ιούλιος - Αύγουστος- Σεπτέμβριος 2005

Sponsor it

Ιανουάριος 2009 – Νο. 30

Text and Performance Quarterly

Number 3, Volume 27 – July 2007, Number 4, Volume 27 – October 2007

On objects

Performance Research, December 2002 – Vol.12 – No.4

Contemporary Theatre Review

Volume 17, Issue 4 – November 2008

Εργαστήριο για μαθητές - «349’ ακόμα…»

Πάτρα, 6/11/2017, Εργαστήριο για μαθητές, 6ο Γυμνάσιο Πάτρας

Λογοτεχνικό Εργαστήριο 2009 “οι μαθητές γράφουν”

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής
First189190191192194196197198Last

Αρχείο

«May 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
28
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Αμφιλοχία), 18/5/2025 , Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (συντονίζει Μαρία Τσόγκα)
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Αμφιλοχία), 18/5/2025 , Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (συντονίζει Μαρία Τσόγκα)
15
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Αμφιλοχία), 18/5/2025 , Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (συντονίζει Μαρία Τσόγκα)
16
17
18
192021
2223
24
25
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Καλαμπάκα, 23-25 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
262728293031
1
Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Διαδικτυακά 1/6/2025
2345678

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά