Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Ημερολόγιο των Σεμιναρίων "κι αν ήσουν εσύ;"

«Απρίλιος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

 

H επιμόρφωση του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
Σχολικό έτος 2022-2023
Δωρεάν συμμετοχή  


 

Όροι συμμετοχής για το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
Περισσότερα εδώ...

Τίτλος επιμόρφωσης: «κι αν ήσουν εσύ; » 
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων
Σε ποιους απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε εμψυχωτές/-τριες νεανικών ομάδων.

Χρόνος υλοποίησης: Σχολικό έτος: 2022-2023. Έναρξη Οκτώβριος 2022

Μέθοδος υλοποίησης:
- Η επιμορφωση χωρίζεται σε 2 Μέρη από 3 Ενότητες καθε μέρος (βλ αναλυτικά πιο κάτω) και περιλαμβάνει διαδικτυακά ή/και δια ζώσης εργαστήρια, συναντήσεις αλληλουποστήριξης & δικτύωσης, παρουσιάσεις & διάχυση, διαδικασία αποτίμησης εργασιών.
- Κάθε επιμορφούμενος/επιμορφούμενη έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει το δικό του/της κύκλο επιμόρφωσης καθώς, μεσα στη σχολική χρονιά, το πρόγραμμα προσφέρει πάνω από 100 ώρες εργαστηρίων, υποστήριξης και διάχυσης. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να επιλέξουν ποιά εργαστήρια θα παρακολουθήσουν και αν θα πάρουν μέρος σε όλες τις Ενότητες.  
- Για την πληρέστερη κάλυψη του περιεχομένου της επιμόρφωσης το πρόγραμμα προτείνει α) εργαστήρια που χαρακτηρίζονται προαπαιτούμενα για άλλα και β) ελάχιστο αριθμό ωρών σε κάθε Ενότητα

 

Βεβαιώσεις-Πιστοποιητικά: Θα δοθούν με τη λήξη του σχολικού έτους (Ιούλιος 2023)
α) Βεβαίωση παρακολούθησης θα δοθεί σε όλους/όλες για το σύνολο των ωρών που θα έχουν παρακολουθήσει ανεξαρτήτως Ενοτήτων
β) Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης θα δοθεί σε όσους/όσες κάλυψαν τουλάχιστον το ελάχιστο προτεινόμενο αριθμό ωρών κάθε Ενότητας (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ!)

 

 

 

 


ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Όλα τα εργαστήρια είναι δωρεάν και ανοιχτά στο ευρύ κοινό  αλλά οι θέσεις είναι περιορισμένες. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες θα πρέπει να συμπληρώνουν φόρμα αίτησης για κάθε εργαστήριο χωριστά.
Προταιρεότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

 


 

Η Επιμόρφωση του «κι αν ήσουν εσύ;» για το σχολικό έτος 2022 - 2023 

Για το σχολικό έτος 2022 - 2023 το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» συνεχίζοντας τις ανοιχτές σε όλους/όλες δράσεις του, όπως σεμινάρια μικρής ή μεγάλης διάρκειας εκπαιδευτικών, εργαστήρια σε μαθητές, δράσεις «Μαζί», «Διάλογοι σε καραντίνα», εκπαίδευση στελεχών, παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού κ.ά., προτείνει και ένα ολοκληρωμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα, το οποίο οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.

Στόχος είναι η πληρέστερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας και ιδιαίτερα η ενίσχυση των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να σχεδιάσουν δραστηριότητες, κύκλους μαθημάτων, εργαστήρια δεξιοτήτων ή πρότζεκτ με τους μαθητές/-τριες τους.

Προσοχή: όλες οι δρασεις του προγράμματος είναι ανοιχτές στο ευρύ κοινό, ανεξαρτήτως αν κάποιος/κάποια ενδιαφέρεται για το Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης της  Επιμόρφωσης ή όχι.
Για όσους/όσες δεν ολοκληρώσουν τις απαιτήσεις για το "Πιστοποιητικό επιμόρφωσης" θα εκδοθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς Βεβαίωση παρακολούθησης με το σύνολο των ωρών.

 

 



Μέθοδος υλοποίησης και θεματικές ενότητες

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει εξ αποστάσεως σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση (πρώτο μέρος) και εφαρμογή (δεύτερο μέρος), ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις θα υπάρξει η δυνατότητα για δια ζώσης και μεικτή εκπαίδευση

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ - Εκπαίδευση: περιλαμβάνει σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, με κύκλους βιωματικών εργαστηρίων, διαλέξεων και διαδραστικών παραστάσεων, όπου προσεγγίζονται ζητήματα ανθρώπινων δικαιωμάτων, θέματα ρατσισμού, ζητήματα ταυτότητας και αντιμετώπισης του «άλλου», θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ζητήματα αναγκαστικού εκτοπισμού, με αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, οπτικοακουστικής παιδείας (φωτογραφία, ταινία κ.ά.), δημιουργικής γραφής και άλλων βιωματικών δραστηριοτήτων. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να παρουν μέρος σε όσα και όποια εργαστήρια, διαλέξεις ή παραστάσεις επιθυμούν, αλλά για την απόκτηση του "Πιστοποιητικού"   προτείνεται ελάχιστος αριθμός ωρών από τις Ενότητες Α’,Β’,Γ’ .

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ - Εφαρμογή: περιλαμβάνει α) εποπτεία και υποστήριξη των επιμορφούμενων κατά τη φάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης των δράσεων ή των πρότζεκτ τους μέσα από συμβουλευτικές συναντήσεις ή/και εργαστήρια με μαθητές/-τριες, β) οργάνωση εκδηλώσεων παρουσίασης των εργασιών τους σε μαθητικά φεστιβάλ ή ημέρες δράσης/διάχυσης, γ) αποτίμηση και προβολή των εργασιών (Ενότητες Δ΄,Ε’,ΣΤ΄).

Μαθησιακά αποτελέσματα και διδακτική αξιοποίηση του πλήρους επιμορφωτικού προγράμματος
Περισσότερα εδώ...

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα
«κι αν ήσουν εσύ;»
Πατήστε εδώ...

 

ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ

Ενότητα Α’: Βασικές προσεγγίσεις.
Εισαγωγικά Εργαστήρια, Διαλέξεις
(συνολικά 30 υποχρεωτικές ώρες)

Εμψυχωτές/-ριες & Εισηγητές/-ριες (αλφαβητική σειρά): 
Κατερίνα Αλεξιάδη, Άβρα Αυδή, Νίκος Γκόβας, Πόπη Διονυσοπούλου, Χριστίνα Ζώνιου, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Γιώργος Μπεκιάρης, Άρτεμη Παπακωνσταντινοπούλου, Γιάννης Πούλιος, Εύα Σαββοπούλου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Μελίνα Χατζηγεωργίου, Βασίλης Χριστογιώργος κ.ά.

Ενότητα Β’: Συμμετοχικές τεχνικές “συλλογικής καλλιτεχνικής αφήγησης” για σχολικά προγράμματα
 Βιωματικά εργαστήρια 
τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος, θέατρο εικόνων, θέατρο φόρουμ, οπτικοακουστική εκπαίδευση, δημιουργική γραφή, ηχητικό θέατρο, κίνηση-χορός κ.ά.
(ελάχιστη υποχρεωτική παρακολούθηση: 12 ώρες με επιλογή από τα προσφερόμενα εργαστήρια)

Εμψυχωτές/-ριες (αλφαβητική σειρά): 
Κατερίνα Αλεξιάδη, Άβρα Αυδή, Νίκος Γκόβας, Άλκηστις Βασιλάκου, Ελένη Δριβάκου, Γιούλη Δούβου, Χριστίνα Ζώνιου, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Χριστίνα Κρίθαρη, Ιωάννα Λιούτσια, Βασιλένα Μητσιάδη, Γιώργος Μόσχος, Γιώργος Μπεκιάρης, Σόνια Ντόβα, Όλγα Ορφανίδου, Γιάννης Πούλιος, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Αντονέλλα Χήρα κ.ά.

  • Εργαστήριο Β1: «Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β2: «Flashbacks» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β3: «Ειδήσεις... αλλιώς» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β4: «Νουρ» (2 ώρες)

  • Εργαστήριο Β5: «Με λογισμό και μ’ όνειρο» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β6: «Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β7: «Αναζητώντας τη δική μου φωνή» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β8: «Το όνομά μου είναι... δικό μου» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β9: «...εγώ είμαι εγώ» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β10: «Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β11: «Κινώντας το Νομαδικό Σώμα» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β12: «Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β13: «Ο ήχος της πέτρας» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β14: «Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β15: «Πες το δυναμικά με εικόνες! – προσωπικές ιστορίες, ντοκουμέντα» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β16: «World cinema. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση - οι συγκλονιστικοί άλλοι - μέσα από την γενναιοδωρία της κινηματογραφικής οθόνης» (6 ώρες)

Εργαστήριο Β17: "Το Σκληρό Καρύδι" (4 ώρες)

Ενότητα Γ’: Ευαισθητοποίηση – Ενημέρωση
(ελάχιστη υποχρεωτική παρακολούθηση: 8 ώρες από τις προσφερόμενες παραστάσεις ή διαλέξεις)

Εμψυχωτές/-ριες στις παραστάσεις Φόρουμ
Γιώργος Μπεκιάρης, Χριστίνα Κρίθαρη, Χριστίνα Ζώνιου. Παίζουν: Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Ευγενία Ζάγουρα, Βασίλης Κλησιάρης, Βασιλένα Μητσιάδη, Αγλαΐα Νάκα, Διονύσης Παύλου, Αντονέλλα Χήρα κ.ά.
Εισηγητές/-τριες σε διαλέξεις:
Γλυκερία Αράπη, Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Αντώνης Λενακάκης, Κώστας Μάγος, Κωστής Παπαϊωάννου κ.ά.

Γ01: Παράσταση θεάτρου φόρουμ «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας» (3 ώρες)

Γ02: Παράσταση θεάτρου φόρουμ «Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» (3 ώρες)

Γ03: Βιωματικό παιχνίδι ρόλων & προσομοίωσης «Τα περάσματα» (3 ώρες)

Γ04: Διάλεξη Γ3: στοιχεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης Ι ( 2 ώρες)

Γ05: Διάλεξη Γ4: στοιχεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ΙΙ ( 2 ώρες)

Γ06: Διάλεξη Γ2: θρησκευτικός γραμματισμός & κοινωνική παρέμβαση (2 ώρες)

Γ07: Διάλεξη: ανθρώπινα δικαιώματα και αντιρατσιστική εκπαίδευση (2 ώρες)

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Ενότητα Δ’
Α) Σχεδιασμός - Εφαρμογή 
Β) Εποπτεία- Υποστήριξη 
(συνολικά 30 ώρες)

Από πιστοποιημένους εμψυχωτές/-ριες και συντονιστές/-ριες του Προγράμματος

  • Σχεδιασμός εφαρμογών - εφαρμογή σε σχολείο ή ομάδα και προετοιμασία για τελική παρουσίαση (20 ώρες)
  • Εποπτεία - υποστήριξη - συμβουλευτική ή/και εργαστήρια σε μαθητές (10 ώρες)

Ενότητα Ε’: Παρουσίαση - Διάχυση  
(12 ώρες)
Συντονισμός - οργάνωση: συντονιστές/-ριες  του Προγράμματος

Παρουσίαση σε Μαθητικό Φεστιβάλ 
ή Ημέρα Δράσης

Ενότητα ΣΤ’: Αποτίμηση - Τεκμηρίωση - Έκθεση
(8 ώρες)
Συντονισμός - οργάνωση: συντονιστές/-ριες  του Προγράμματος

Αποτίμηση, τεκμηρίωση, έκθεση

 

 

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Α’

«...εγώ είμαι Εγώ!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«...εγώ είμαι Εγώ!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Σπάρτη, 16/5/2022 16:00-20:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Ελένη Δριβάκου, Άλκηστις Βασιλάκου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 16/5/2022 4:00 μμ - 8:00 μμ Export event


«...εγώ είμαι Εγώ!»
«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Δημοτικό Σχολείο Μαγούλας, Σπάρτη 16/5/2022, Ώρες: 16:00-20:00
Εμψύχωση: Ελένη Δριβάκου, Άλκηστις Βασιλάκου

Δωρεάν για εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Θέσεις περιορισμένες

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους “Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” πραγματοποιούν σε συνεργασία με το Δημοτικό ΣΧολέιο Μαγούλας Λακωνίας, βιωματικό θεατρικό σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών με τίτλο: «...εγώ είμαι Εγώ!». 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς, εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα. 
Σχεδιασμός: Ελπίδα Κομιανού, Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Εμψύχωση: Ελένη Δριβάκου, Άλκηστις Βασιλάκου

Σύντομη περιγραφή:  Το σεμινάριο είναι εμπνευσμένο από το κλασικό παραμύθι της Mira Lobe “Το μικρό Εγώ είμαι Εγώ” (μτφ: Καλαντζή-Αζίζι Αναστασία). Το παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά 4-10 ετών και είναι γραμμένο σε τέσσερις γλώσσες (Ελληνικά, Γερμανικά, Αραβικά, Φαρσί). Μέσα από διάφορες περιπέτειες στο λιβάδι με τα ζώα, ένα μικρό ζωάκι με ασαφή χαρακτηριστικά, ανακαλύπτει την μοναδικότητα του εαυτού του, την αναγνωρίζει και την αποδέχεται. Προσπαθώντας να βρει τη θέση του σε έναν κόσμο όπου όλοι έχουν τα δικά τους μοναδικά γνωρίσματα, γίνεται μαχητής της ζωής και δίνεται σε ένα παιχνίδι αυτοπραγμάτωσης. Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, μέσα από τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος και βιωματικά παιχνίδια ρόλων, να προσεγγίσουν το διαφορετικό, να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση τους και να δώσουν χώρο για «άλλο ένα ζωάκι στο λιβάδι της ζωής».

Αιτήσεις συμμετοχής: ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ 
Σε περίπτωση μεγάλου αριθμού αιτήσεων θα γίνει κλήρωση. Θα ειδοποιηθείτε για τη συμμετοχή σας το αργότερο μέχρι τις 15-5-22.

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι  συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς.
Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
    • να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
    • να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικά Σημειώματα

Η Ελένη Δριβάκου γεννήθηκε 1 Δεκεμβρίου του 1977 στη Σπάρτη, Λακωνίας. Τον Μάιο του 2001 αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας (Κοινωνικοί Λειτουργοί) και τον Ιούνιο του 2005 απέκτησε το πτυχίο της παιδαγωγικής επιστήμης από το ΑΠΘ. Στον ενδιάμεσο χρόνο έκανε την πρακτική της άσκηση ως κοινωνική λειτουργός στο jugend centrum BETWEEN στο Bregenz της Αυστρίας για ένα εξάμηνο. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα εργάστηκε σε κλινική λογοθεραπείας, σε κατασκηνώσεις με παιδιά ΑΜΕΑ. Παράλληλα με τις σπουδές της στο Παιδαγωγικό ολοκλήρωσε τον Α’ και Β’ κύκλο σπουδών στο εργαστήρι Δραματικής Τέχνης ΠΑΡΑΘΛΑΣΗ επί δύο έτη και ακολούθησε κι ένας χρόνος παρακολούθησης  στο θεατρικό  εργαστήρι ΧΩΡΟΣ με τον Σίμο Κακάλα και τον Θοδωρή Οικονομίδη επίσης στη Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια εργάζεται στο χώρο της εκπαίδευσης. Το 2014 ξεκίνησε να φοιτά στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Ναύπλιο, το οποίο και έχει πλέον ολοκληρώσει. Έχει επίσης  ολοκληρώσει τον κύκλο δύο ετών της εκπαίδευσης πάνω στη μέθοδο της Δραματοθεραπείας. Για τρία χρόνια δίδασκε ελληνική γλώσσα σε αναλφάβητους Έλληνες και αλλοδαπούς κρατούμενους στα καταστήματα κράτησης, Αγροτικές και κλειστές, στην Τίρυνθα Αργολίδας και για ένα μικρό διάστημα υπηρέτησε ως ΣΕΠ στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στο Πόρτο Χέλι Αργολίδας. Τον Μάιο του 2001 παρουσίασε την πτυχιακή της εργασία με θέμα: “Η Δραματική Τέχνη ως μέσο προγράμματος στην Κοινωνική εργασία με Ομάδες σε παιδιά σχολικής ηλικίας” και στο νησί των Κυθήρων, όπου εργαζόταν για επτά έτη, αποτελούσε μέλος της ομάδας οργάνωσης φεστιβάλ παραμυθιού και θεατρικών παραστάσεων με ομάδες εφήβων και παιδιών σχολικής ηλικίας. Συμμετέχει στην ερασιτεχνική-πειραματική θεατρική σκηνή του ΔΟΠΠΑΤ  Ναυπλίου και επίσης  έχει υπάρξει μέλος στην ομάδα Θεάτρου του Καταπιεσμένου του Ναυπλίου και της ομάδας εμψυχωτών-σχεδιαστών προγραμμάτων για την εκπαίδευση κοινού στο αρχαίο δράμα του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου και της ομάδας εμψυχωτών θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το τελευταίο διάστημα αποτελεί και μέλος της ομάδας επιμορφωτών/τριών για το πρόγραμμα κινηματογράφου οργανωμένο από το Φεστιβάλ κινηματογράφου Χανίων.

H Άλκηστις Βασιλάκου αποφοίτησε το 2011 από τη σχολή Νηπιαγωγών της Πάτρας. Το 2010 υπήρξε συν-ιδρύτρια της ομάδας αφήγησης και δραματοποίησης παραμυθιών "Μυθοπεριπατητές”, η δράση της οποίας αποτέλεσε το έναυσμα για την μετέπειτα ενασχόλησή της με το Θέατρο ως τέχνη, αλλά και ως εκπαιδευτικό μέσο. Το 2012 τελείωσε με διάκριση τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο Πανεπιστήμιο Warwick της Αγγλίας. Για τα επόμενα 5 χρόνια, δούλεψε ως εμψυχώτρια διαφορετικών ηλικιακών ομάδων σε ευρωπαϊκά εθελοντικά προγράμματα (Erasmus for young entrepreneurs, EVS, Erasmus Placement) στη Σικελία και στην Πορτογαλία, χρησιμοποιώντας μεθόδους μη τυπικής εκπαίδευσης. Από το καλοκαίρι του 2016 μέχρι σήμερα,  είναι μέλος της ομάδας παιδαγωγών που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της δράσης  «Δημιουργική Απασχόληση για παιδιά στην Επίδαυρο» του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Από το 2018 συνεργάζεται με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ως εμψυχώτρια του «Κι αν ήσουν εσύ;» (πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων). Το 2020 αποφοίτησε από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Ναυπλίου και τα τελευταία 2 χρόνια εργάζεται ως νηπιαγωγός και θεατρολόγος σε δημόσια σχολεία της χώρας.

 

"Μέτρα κατά του COVID-19: Όλες/ όλοι οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες  οφείλουν να έχουν μαζί τους έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης. Σε διαφορετική περίπτωση οφείλουν να έχουν μαζί τους αρνητικό αποτέλεσμα rapid test 48 ωρών. Καθόλη τη διάρκεια του σεμιναρίου/εργαστηρίου η χρήση χειρουργικής μάσκας ή μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2 ή Ν95) είναι υποχρεωτική."  

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση,  σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.
Συνεργασία: Δημοτικό Σχολείο Μαγούλας Λακωνίας

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (970)/Σχόλια (0)

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Β’

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Γ’

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600 / www.TheatroEdu.gr


 

Πατήστε παρακάτω για αναλυτική περιγραφή κάθε εργαστηρίου και λοιπών δράσεων που εντάσσονται στην επιμόρφωση 

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Μονόλογοι σε καραντίνα - Αναζητώντας τη δική μου φωνή

Το όνομά μου είναι... δικό μου

Να τους πάρετε στα σπίτια σας...

Εγώ και ο άλλος…

Ειδήσεις... αλλιώς

... εγώ είμαι Εγώ

Μπλοκάρουμε το ρατσισμό στο σχολείο

Περάσματα

World cinema

Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου

Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο

Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα

Ο ήχος της πέτρας

Πες το δυναμικά με εικόνες!

Με λογισμό και μ’ όνειρο - Μονόλογοι σε καραντίνα

Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος

Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας

Πατάμε γερά!