19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24
-
5ο Σεμινάριο Θεατρικής Παιδείας - «Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση»
Θεσσαλονίκη, 23-25/2/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
Προσεγγίζοντας τη ζωή και με τις πέντε αισθήσεις: Μια πρόταση Αισθητικής Αγωγής... από την αίσθηση στην αναπαράσταση
Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Γιάννης Βλάχος
-
Η σωματικότητα στο θεατρικό παιχνίδι
Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Μάρω Γαλάνη
-
Ανακαλύπτω την εικόνα του σώματός μου
Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Δημήτρης Σιούντας
-
Η δραματική ποίηση στα σχολικά βιβλία
Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Νάντια Τσενέ
-
"Φτιάχνοντας" θέατρο από το τίποτα: Πώς από ένα ερέθισμα μπορούμε να επινοήσουμε μια θεατρική παράσταση
Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Νάσια Χολέβα
-
Ακούω μουσική, εκφράζομαι και δημιουργώ. Η μουσική αφορμή δημιουργίας για εικόνες, κινήσεις, ιστορίες και δρώμενα
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γεωργία Γκανά
-
H θεατρική αγωγή στο δημοτικό σχολείο
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χαρίκλεια Τερζητάνου
-
«Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή», θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με αφορμή χορικά από την Αντιγόνη του Σοφοκλή
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
-
Κατάδυση στη λίμνη της ομορφιάς. Αξιοποιώντας το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
-
Παίζοντας με ένα ελληνικό λαϊκό παραμύθι
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάσος Ράτζος
-
Αυτοσχεδιασμός και βασικές αρχές του συστήματος Στανισλάβσκι, με αφορμή μικρά θεατρικά κείμενα
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Παύλος Δανελάτος
-
Από τον αυτοσχεδιασμό στο Θέατρο Forum του A. Boal
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιάννης Πουταχίδης
-
Σε αναζήτηση του μύθου: δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία
Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης, Νίκος Γκόβας
-
Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες
Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Ροϊλού
-
Θεατρικό πρόγραμμα για παιδιά στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης «Πηλός, Κοχύλια κι Όνειρα…»
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Περσεφόνη Σέξτου, Ειρήνη Μαρνά, Γρηγόρης Παπαδόπουλος
-
Η ζωή σου, η ζωή μου… η ζωή μας
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ιωάννα Κατσαρού
-
Η σκηνοθεσία στο αρχαίο δράμα και την κωμωδία
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Αριάν Κότση
-
Η γλώσσα του σώματος. Δράση μέσα από την κίνηση και το χορό
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Όλγα Κυριακοπούλου
-
Ενδυματολογικές εφαρμογές στο πλαίσιο της Αισθητικής και Θεατρικής Αγωγής στο σχολείο
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χρυσάνθη Μάντακα
-
Σώμα και κίνηση στην υπηρεσία του εκπαιδευτικού
Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ευάγγελος Μανιτάκης
-
Σωματική έκφραση - θέση ισχύος
Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Γιούλη Δούβου, Ζωή Λυμπεροπούλου
-
Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού
Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Αναστασία Κυριακοπύλου, Βασiιλική Μαντζουράτου, Ολυμπία Μπαγούρη, Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, Αφροδίτη Παρζακώνη
| 25
-
5ο Σεμινάριο Θεατρικής Παιδείας - «Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση»
Θεσσαλονίκη, 23-25/2/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
Προσεγγίζοντας τη ζωή και με τις πέντε αισθήσεις: Μια πρόταση Αισθητικής Αγωγής... από την αίσθηση στην αναπαράσταση
Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Γιάννης Βλάχος
-
Η σωματικότητα στο θεατρικό παιχνίδι
Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Μάρω Γαλάνη
-
Η δραματική ποίηση στα σχολικά βιβλία
Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Νάντια Τσενέ
-
Σε αναζήτηση του μύθου: δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων από τα σχολικά βιβλία
Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης, Νίκος Γκόβας
-
Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού
Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Αναστασία Κυριακοπύλου, Βασiιλική Μαντζουράτου, Ολυμπία Μπαγούρη, Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, Αφροδίτη Παρζακώνη
-
Η δυναμική του μύθου στη θεατρική δράση
Πάτρα, 25/2/2007, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη
-
Ρίξτε τα όπλα στο βυθό της θάλασσας
Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Αφροδίτη Ιωάννου
-
Εφαρμογές του Εκπαιδευτικού Δράματος σε προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων
Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Λία Δαμιανάκη
-
Όλα είναι λόγος … και όλα γίνονται θεατρικός λόγος
Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Φράγκογλου
-
Εργαστήριο θεάτρου σκιών (κατασκευή διακοσμητικής φιγούρας σε χαρτόνι)
Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μιχάλης Χατζάκης, Άννα Αρβανίτη
-
Αξιοποιώντας το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διδακτική της ξένης γλώσσας
Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σούζαν Χρυσοβιτσινού
-
Οδυσσέας, ένας ναύτης του κόσμου
Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Αλεξάνδρα Μυλωνά
-
Πρακτικοί τρόποι προσέγγισης της σκηνογραφίας στις σχολικές παραστάσεις
Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Νικόλαος Πολίτης
|
26 | 27 | 28 | 1 | 2
-
Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
-
"Στη χώρα του σώματος"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
-
"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
-
Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη
| 3
-
Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
-
"Στη χώρα του σώματος"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
-
"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
-
Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη
| 4
-
Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
-
"Στη χώρα του σώματος"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
-
"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
-
Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη
|
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
-
Ξένοι τόποι – οικεία δεινά
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης
-
Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σίμος Παπαδόπουλος
-
Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση θεατρικής δημιουργίας στην τάξη
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Πιτούλη
-
Φτιάχνοντας τους χαρακτήρες και τα πάθη τους
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Βασίλης Ραΐσης
-
Παίζοντας με ποιήματα
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Σαχίνης
-
Ένα δράμα με αφορμή την ιστορία της γ' δημοτικού, στα πλαίσια μιας διαθεματικής προσέγγισης του αναλυτικού προγράμματος: Δαίδαλος και Ίκαρος στα πλαίσια του Μινωικού πολιτισμού
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Καλλιόπη Τσαρούχη
-
H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Κλειώ Φανουράκη
-
Θεατρικό Παιχνίδι και γλωσσικός κώδικας
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στέλιος Βγαγκές
-
Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή: Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με αφορμή χορικά από την "Αντιγόνη" του Σοφοκλή
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σμαρώ Γρηγοριάδου, Νίκος Γκόβας, Άρης Μπινιάρης
-
Λέγοντας το ίδιο αλλιώς: Η Δραματουργία και οι μεθοδολογία σύνθεσης και παρουσίασης μιας ιστορίας
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη
-
Το αντικείμενο υποκείμενο
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στάθης Μαρκόπουλος
-
Δημιουργικός χορός: επικοινωνία μέσω της κίνησης
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τέτη Νικολοπούλου
-
Εισαγωγή στις βασικές αρχές του animation και η εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Νίκος Ρεπούλιος, Γεωργία Λουκοπούλου
-
Οι διακειμενικές συνθέσεις ως μορφή θεάτρου στις γιορτές του σχολείου
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τάκης Τζαμαργιάς
-
mPPact - Επιμορφωτικό σεμινάριο
Αθήνα, 10/3/2007, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς
| 11
-
Εργαστήρι σκηνοθεσίας- υποκριτικής
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Φίλια Δενδρινού
-
Εργαστήριο οπτικοακουστικής παιδείας
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μένης Θεοδωρίδης
-
Ο Μάγος της Σκηνής": Προτάσεις και ιδέες για την διδασκαλία της Θεατρικής Αγωγής στο Ημερήσιο πρόγραμμα και στο Ολοήμερο Σχολείο
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μάρω Λιάτσου
-
Αυτοσχεδιάζοντας πάνω σε μια εικόνα
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Αντιγόνη Μώρου
-
Η Τέχνη του Λόγου στο Θέατρο Αντικειμένων
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Αντιγόνη Παρούση, Κατερίνα Βλάχου
-
Διδακτική του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Κώστας Φιλίππογλου
-
Μια σπουδή στη Σκηνογραφία - από το κείμενο στο χώρο
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μαρία Χανιωτάκη
|