Αποτελέσματα αναζήτησης

Χορικά από τους "όρνιθες" του Αριστοφάνη : μια εφαρμογή της "θεατρικής σύνθεσης" στο εκπαιδευτικό θέατρο

Χορικά από τους "όρνιθες" του Αριστοφάνη : μια εφαρμογή της "θεατρικής σύνθεσης" στο εκπαιδευτικό θέατρο

Αθήνα, 13-14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Γιώργος Π. Μπινιάρης, Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 11:30 πμ - 14/3/2004 2:30 μμ Export event

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Χορικά από τους "όρνιθες" του Αριστοφάνη : μια εφαρμογή της "θεατρικής σύνθεσης" στο εκπαιδευτικό θέατρο 
Γιώργος Π. Μπινιάρης, σκηνοθέτης, ηθοποιός, παιδαγωγός θεάτρου
Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου, μουσικός

Στο βιωματικό αυτό σεμινάριο επιχειρούμε μια θεατρική ανάγνωση και δραματοποίηση χορικών από τους Όρνιθες του Αριστοφάνη, μελετώντας τα εξής σημεία: α) Θεατρική σύνθεση: Τι είναι και πώς αξιοποιείται; Θεατρικό παιχνίδι και ασκήσεις βιωματικού μαθητικού θεάτρου, β) Θεατρικές τεχνικές που ενδέχεται να σχετίζονται με την αττική κωμωδία (Comedia dell’arte, θέατρο σκιών, κλόουν κλπ) : πώς αξιοποιούνται στα πλαίσια της θεατρικής σύνθεσης; γ) Σπουδή του λόγου: ασκήσεις εκφοράς αρχαίου και νέου ελληνικού λόγου. Η θεατρική προφορικότητα και τα εργαλεία της. Η μουσικότητα του θεατρικού λόγου και η συνεισφορά της σε μια σύγχρονη απόδοση του Αριστοφάνη, δ) Αξιοποίηση της μουσικής ως θεμελιώδους δραματουργικού στοιχείου, ε) Η συνεισφορά άλλων τεχνών (σκηνογραφία, εικαστικά, νέες τεχνολογίες) για την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου θεατρικού δρώμενου στο ελληνικό σχολείο. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, θεατρολόγους ή καλλιτέχνες που ασχολούνται με το μαθητικό θέατρο και προβληματίζονται για τον ρόλο και τις προδιαγραφές του εκπαιδευτικού θεάτρου στην σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2004
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Γρηγοριάδου Σμαρώ
  • Μπινιάρης Γιώργος
Print

Number of views (1657)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
19
20
2122
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

Διαδικτυακά, 22/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ματίνα Γαβριήλογλου
23242526
2728293031
1
2
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 31/10-2/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά