Αποτελέσματα αναζήτησης

«Πώς η μουσική στηρίζει την κίνηση σε μια μαθητική θεατρική παράσταση»

«Πώς η μουσική στηρίζει την κίνηση σε μια μαθητική θεατρική παράσταση»

Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Καίτη Καραχάλιου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 17/3/2007 9:30 πμ - 5:30 μμ Export event

ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Λάρισα, 16-17 Μαρτίου 2007

«Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθησης»

 

Εργαστήριο 4

«Πώς η μουσική στηρίζει την κίνηση σε μια μαθητική θεατρική παράσταση,

Καίτη Καραχάλιου, μουσικοπαιδαγωγός, μουσικός, νηπιαγωγός.

Η μουσική παίζει ρόλο καθοριστικό μέσα σε μία θεατρική παράσταση, γιατί :

Ÿ         Αναδεικνύει την εποχή

Ÿ         Αποδίδει τους χαρακτήρες και τα συναισθήματα

Ÿ         Επενδύει και συνοδεύει το λόγο και  τη κίνηση

Ÿ         Δημιουργεί  κατάλληλη ατμόσφαιρα τονίζοντας την εξέλιξη της δράσης

Ÿ         Συνδέει τις σκηνές

Ÿ         Προετοιμάζει την είσοδο και ορίζει το φινάλε

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο, θα διερευνήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ο εκπαιδευτικός που κάνει θέατρο με τους μαθητές του, θα χρησιμοποιήσει τη μουσική, τόσο για τη μουσική επένδυση της παράστασής του, όσο και για να βοηθήσει τους νεαρούς ηθοποιούς του να κατανοήσουν και να στηρίξουν το θεατρικό τους ρόλο  κινητικά.

Η Kαίτη Kαραχάλιου ζει και εργάζεται μόνιμα στο Bόλο. Eίναι υπεύθυνη των μουσικοπαιδαγωγικών προγραμμάτων που απευθύνονται σε παιδιά και ενήλικες στο Δημοτικό Ωδείο Nέας Iωνίας Mαγνησίας. Διοργανώνει και εισηγείται σε σεμινάρια με θέματα που προσεγγίζουν την Παιδαγωγική και την Tέχνη. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή δύο βιβλίων με καλλιτεχνικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο και έχει σχεδιάσει και παρουσιάσει ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων με θέμα τον άνθρωπο και την Tέχνη μέσα στο χρόνο και το χώρο.

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Λάρισα
Εμψυχωτές
  • Καραχάλιου Καίτη
Print

Number of views (1002)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά